התאונה בכביש 90

אסון קשה: הבחור שלמה רוטנברג נהרג שבוע לפני חתונתו

שעות לאחר התאונה הקשה בכביש 90, הותר לפרסום כי הבחור החשוב שלמה רוטנברג ז"ל, מחשובי הבחורים בחסידות ביאלה, הוא ההרוג בתאונה • מדובר בחתן שהיה צפוי להינשא בעוד שבוע (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: דוברות זק"א)

טרגדיה קשה ואסון כבד בירושלים עם היוודע זהותו של ההרוג בתאונה הקשה שהתרחשה אמש (שני) בכביש 90 סמוך לעוג'ה.

מדובר בבחור החשוב שלמה רוטנברג ז"ל, כבן 22 בלבד, מחשובי הבחורים בחסידות ביאלה, ומהבחורים המצויינים בישיבת 'שערי תורה' הכלל חסידית, בנו של המחנך המפורסם הרב מרדכי רוטנברג, מחשובי חסידי ביאלה.

מכריו של ההרוג ז"ל מספרים בכאב ל'כיכר השבת' כי שלמה ז"ל היה אמור להינשא בעוד כשבוע ימים, ולקראת שבת ה'אויפרוף' שאמור היה להתקיים בחגיגיות בשבת הקרובה, הוא החליט לנסוע לקברי צדיקים כדי להתפלל לישועת הכלל והפרט, וכשהיה בדרכו אירע האסון הכבד.

עוד הם מספרים כי שלוימי ז"ל היה בחור אהוב על כל סובביו, שניצל כל רגע פנוי ללימוד תורה ולעשיית חסדים, אשר אמש, שעות לפני התאונה הקשה עוד היה בישיבה ולמד בשקידה רבה.

אסף ברוכי מפקד זק״א מרחב בנימין שהגיע לזירת התאונה אמר: ״מדובר בתאונה חזיתית בין משאית לרכב פרטי, כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות, הנהג הצעיר נלכד בתוך הרכב המרוסק כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, כאשר יחד עם צוותי הכיבוי חילצנו אותו כשהוא ללא רוח חיים.

פראמדיק מד"א רומן בלמן וחובש רפואת חירום במד"א דניאל מוסאי סיפרו: "ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי ומשאית. הרכב היה מעוך לחלוטין ובתוכו נלכד גבר בשנות ה-30, ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו במקום. נהג המשאית טופל במקום ופונה לבית החולים העמק כשמצבו קל".

רשף יוסי דהרי, מפקד המשמרת בכיבוי והצלה מחוז יו"ש, סיפר: "כשהגענו למקום האירוע נגלה לעינינו מחזה קשה של תאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית כאשר הרכב הפרטי 'קרוע' מעצמת המכה ונהג הרכב נמצא במקומו במצב של 'איבוד צלם אנוש', וכוחות הרפואה קבעו מוות על נהג הרכב.

"לאחר מכן החלנו בפעולות חילוץ קשות ומורכבות באמצעות כלים הידראוליים על מנת לפעול לחילוצו של ההרוג בזהירות המרבית וברגישות לכבוד המת".

הלווייתו צפויה להתקיים בשעות הקרובות בירושלים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר