מי יהיה ילד הפלא?

'כוכב המג'יק קאס': הפרק השלישי בשלב האודישנים • צפו

בפרק השלישי של "כוכב המג'יק קאס": חמישה ילדים מתמודדים, אך מתוכם - רק שלושה יעלו שלב • וגם, הביצוע שמזיל דמעות, המילים המקוריות, הצחוק המתגלגל והסליחה של השופט • צפו (מוזיקה)

(צילום: כיכר השבת)

תחרות השירה "כוכב המג'יק קאס", מבית "כיכר השבת", שתבחר את ילד הפלא הבא של ישראל, ממשיכה לפרק השלישי בשלב האודישנים - והמתח מתעצם.

גם הפרק מתייצבים חמישה ילדים - שצלחו מאות אחרים שנרשמו ועברו לשלב האודישנים - בפני ארבעת השופטים שלנו, בליווי הפסנתרן והיוצר אחיה כהן, כדי לזכות לקבל את המג'יק קאס ולעבור לשלב הבא.

"כוכב המג'יק קאס" - לכל הכתבות, הביצועים והפרקים המלאים - עברו לעמוד התחרות >>>

במהלך הפרק השלישי תחשפו בין היתר לרגעי טלפתיה מדהימים בין השופטים, למתמודד שהוא גם חקיין וגם משעשע, לילד שהשופטים ראו את אור התורה על הפנים שלו - ואפילו למי שמכנה את עצמו כ"בן של רבי אלעזר אבוחצירא".

ומה עוד צפוי לנו בפרק השלישי? אחד הביצועים הצליח להזיל דמעות מעיני אחד השופטים שלנו, ויש גם בקשת סליחה מפתיעה של אחד השופטים...

התחרות, בחסות פארק השעשועים העתידני - "מג'יק קאס", מסקרנת ומאתגרת את עולם המוזיקה החסידי, בהיותה הראשונה במגזר החרדי שמביאה תחרות שירת ילדים, בהפקת ענק וברמה מוזיקלית שעדיין לא נראתה, וצפויה להכתיר את ילד הפלא הבא.

המנחה הוותיק והפופולארי, מנחם טוקר, מנצח על חבר השופטים הכולל את את ילדי הפלא לשעבר - הזמר נתי שיש והחזן שרוליק הרשטיק. מבקר המוזיקה הקפדן של 'כיכר השבת' ועורך מדור המוזיקה, נתנאל לייפר, ואיש הסאונד והמעבד מאולפני 'סינטי מיוזיק', עדי נתנאלי.

אז מי יהיה ילד הפלא הבא? צפו בפרק השלישי...

תודות

  • המנהל המוזיקלי של התוכנית עדי נתנאלי
  • תודה מיוחדת ליענקי ברוין - אולפני - EQ studios


הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר