בני זוג חרדים:

"פורעים ערבים ריסקו את הרכב וניסו לשלוף אותנו"

בני זוג חרדים, הורים לשלושה ילדים, שנסעו לכותל המערבי, נקלעו בוואדי ג'וז למארב אבנים מתוכנן, ואך בנס ניצלו מלינץ' אכזרי. "אשתי, שבהיריון מתקדם, נפצעה וירד לה דם", משחזר הבעל (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

בני זוג חרדים, שהגיעו לחגוג יום הולדת בכותל, הותקפו בשכונת א-טור על ידי פורעים ערבים, שיידו לעברם סלעים ואבנים. האישה, הנמצאת בחודשי היריון מתקדמים, נפצעה, כאשר שמשות הרכב נופצו.

מ' וא', המתגוררים באחת מערי המרכז, הגיעו לאחרונה לירושלים כדי לחגוג יום הולדת, והיו בדרכם לכותל המערבי. את הרגעים הדרמטיים מתאר הבעל: "הוייז הוביל אותנו דרך ואדי ג'וז, ורק כשהגענו ללב השכונה, הבנו שנקלענו למארב: השתלבה לפנינו מכונית טויוטה קורולה, והאטה אותנו, ותוך שניות יצאו תוקפים מאחורי מכוניות חונות, תחנות אוטובוס ומחנויות".

"לא היה אפשר לעשות פרסה, כי הפורעים יידו על הרכב עשרות אבנים וסלעים, וכל השמשות נופצו", מספר מ', על הרגע הנורא מכל: "קלטתי שאנשים באים פשוט לשלוף אותנו מהאוטו, ואז באגרסיביות שברתי את ההגה".

לדבריו, "בינתיים, אשתי, שבהיריון מתקדם, נפצעה בכתף וירד לה דם. זו טראומה, הם באו עשרות, בצעקות וצרחות, ולא יכולתי לעשות כלום. מאז אנחנו רק מודים לה' ששלושת ילדינו לא היו איתנו באותה עת, כי הם טווחו את המושב האחורי".

"אם הייתי נשאר שם, הפורעים היו שולפים אותנו מהרכב. פחדתי להמשיך לנסוע, הסתובבנו הלוך וחזור, סביב עצמנו, כשהמשטרה לא יודעת איפה אנחנו", הוא מוסיף ומסביר מדוע רק לאחר זמן רב חברה אליהם ניידת משטרה, וליוותה אותם עד מחוץ לאזור.

יצוין, כי בתחנת המשטרה פגשו בני הזוג נהגי רכב נוספים שנפגעו, שתמכו בעדותם באשר לרכב הטויוטה שחסם את הדרך בכוונה. בהמשך, אף הגישו מ' וא' תלונה מסודרת בתחנת המשטרה בהר הזיתים.

ניסיון לינץ' אחר באזור, שסוכל ברגע האחרון (צילום ארכיון: דוברות המשטרה. תמונה: חיים גולדברג)

עו"ד חיים בלייכר, מארגון חוננו, מתריע על הסכנה ומסביר: "אנשים באים לבקר אתר מרכזי בירושלים, ותחת זאת חווים חוויה טראומתית, שאת הצלקות ממנה יסחבו בגופם ונפשם עוד שנים רבות".

"אבקש לפעול בכל המישורים - איסוף חומרים ממצלמות האבטחה ואיסוף מידע מודיעיני - כדי להעמיד את המשתתפים בתקיפה לדין. יש להאשימם בניסיון לרצח של בני הזוג, כשהאישה בהיריון. רק עונשים חמורים יתרמו להרתעת המחבלים הבאים", סיים עורך הדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר