בשכונה יהודית

בניין בן 12 קומות קרס חלקית במיאמי: יש הרוג ו-8 פצועים

לפחות אדם אחד נהרג ועוד שמונה נפצעו בקריסת הבניין בשכונה היהודית שבמיאמי. לעת עתה לא ברור מה הרקע לקריסה. לפחות שני יהודים חרדים עדיין נעדרים, 35 לכודים כבר חולצו (חדשות)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: רשתות חברתיות)
הקריסה כפי שרואים מאחת הדירות בבניין

בקריסת בניין במיאמי שבפלורידה היום (חמישי), נהרג לפחות אדם אחד ועוד שמונה לפחות נפצעו. בבניין הענק המכיל מעל 100 יחידות דיור, גרים גם יהודים.

כפי שדווח מוקדם יותר היום ב'כיכר השבת', קריסת חלק מהבניין החלה בשעה 03:00 לפנות בוקר, שעון מיאמי.

הקריסה כפי שרואים מאחת הדירות בבניין

עשרות כוחות ההצלה שהוזעקו אל השכונה סופרסייד הגיעו אל הבניין הסמוך למיאמי ביץ' פועלים מהבוקר לחילוץ ניצולים ונפגעים מהבניין. עם זאת, ייתכן כי חוץ מההרוג ושמונת הנפגעים קיימים לכודים נוספים.

קרובי משפחה של לכודים מבקשים להעתיר בתפילה עבור יקירם. חיים בן שרה. מלכה בת שרה רחל. ישראל צבי יוסף בן טויבא.

בכיר בכוחות ההצלה ונציג זק"א במיאמי סיפר כי "מדובר במגדל מגורים בשכונה היהודית במיאמי בו מתגוררות בין היתר גם משפחות יהודיות". עוד אמר כי "אנו פועלים יחד עם שאר כוחות הביטחון וההצלה במיאמי ועוקבים מקרוב אחר פעולות החילוץ, אנו מתמקדים כעת באיתור המשפחות היהודיות. כולנו בתפילה שהאירוע הזה יסתיים עם כמה שפחות נפגעים וקרבנות".

עד ראייה לקריסה אמר כי : "זה הרגיש כמו טורנדו או רעידת אדמה". העד העריך כי ככל הנראה ישנם הרבה לכודים בשל שעת הקריסה "זה היה הדבר הכי משוגע ששמעתי בחיים שלי".

איש תקשורת אמריקאי שהגיע לצלם בזירה אמר כי "חייב לומר שמאוד קשה לי תעד את מה שאני רואה פה".

עד ראייה נוסף שסייר עם כלבו סיפר כי "הסתובבנו וראינו פתאום ענן כבד של אבק מגיע לכיוונו" אמר "לא הבנו מה קורה. רצנו לעבר הבניין עם חולצות על הפנים ומאבטחת הגיעה לעברנו וסיפרה לנו שפשוט הבניין התמוטט".

הבניין שקרס (גוגל מפות)

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר