תקיפה חמורה בבני ברק

מזעזע: התחזה לאבא, הוציא ילדה מהגן - ותקף באכזריות

אדם הלבוש כחרדי, התחזה לאב של ילדה, התקשר אל הגננת וביקש ממנה להוציא את הילדה מהגן - תוך שמציג שליטה בכל פרטיה האישיים; אחרי שהילדה יצאה - תקף אותה באכזריות רבה (אקטואליה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Matanya Tausig/Flash90)

מקרה מחריד ומזעזע שהתרחש בשבוע האחרון בבני ברק מעלה את החשש כי מדובר בתופעה איומה ומסוכנת שפושה בעיר התורה והחסידות, כאשר אדם מבוגר הלבוש כחרדי - שזהותו כנראה אינה ידועה, פגע בילדות קטנות תוך התחזות לאביהן.

מהמידע שהגיע לידי 'כיכר השבת' עולה כי אלמוני, הנחזה לחרדי, התקשר אל הטלפון האישי של גננת בגן ילדים בעיר בני ברק, והציג עצמו כאבא של אחת הילדות. במהלך השיחה הוא שלט היטב בפרטים המזהים של הילדה (כמו מספר תעודת זהות, כתובות, טלפונים וכו'), וביקש מהגננת שתשחרר את הילדה אל מחוץ לגן - שם הוא מחכה לה עם הרכב.

הגננת, שלא היתה לה סיבה לחשוד כי מדובר במתחזה, שחררה את הילדה מפתח הגן - בהנחה שאביה מחכה לה בסמוך. אלא שאותו מתחזה, לקח את הילדה למקום מסתור - שם ביצע את זממו, באכזריות אין קץ, כשאין מי שיכול לעצור בעדו או שיכול לדעת על כך בזמן אמת.

רק כאשר הילדה המסכנה הגיעה אל ביתה, היא שיתפה את הוריה בהתעללות הנוראית שעברה, או-אז התוודעו גם הם וגם הגננת, למתחזה המסוכן, שעלול להפיל ברשתו ילדות נוספות.

הורי הילדה שהתייעצו עם גורמים לבריאות הנפש, צפויים לקחת את הילדה לטיפולים נפשיים ופסיכולוגים, שעלולים להימשך במשך שנים, בניסיון לטפל בפצע העמוק שנפער בנפשה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי המשפחה החליטה לא לערב בסיפור את המשטרה, וזאת, כי במצלמות האבטחה שהיו באזור, אותו תוקף מתוחכם הצליח לחמוק מהמצלמות ולא הצליחו לזהות אותו.

בשיחה עם 'כיכר השבת', מספר אחד העסקנים בבני ברק כי "לצערי, לא מדובר בתופעה חדשה מהשבועות האחרונים, זה התחיל לפני יותר משנה, בגן באזור מערב בבני ברק, שם הייתה מערכת שלמה של אנשים, שהיו מראים לילדים תמונות של ההורים או הגננות שלהם, ולאחר שרכשו את אמונם, החלו לבצע בהם את זממם באכזריות בלתי נתפסת".

תקיפות ילדים בבני ברק. קרדיט: מצלמות אבטחה / באדיבות ארגון השומרים

לדברי אותו עסקן: "אותם אנשים, היו מאיימים על הילדים שלא יעזו לספר על מה שנעשה להם, אך מכיוון שגם ההורים וגם הגננות התחילו להבחין בנעשה ובהתנהגות שונה אצל הילדים - הם עצרו את התופעה, אך החליטו להשתיק את הסיפור".

למה השתיקו?, שאלנו והעסקן משיב כי "הגננות וכן חלק מההורים, המשתייכים ברובם לציבור הליטאי, פחדו מההשלכות בעתיד של אותן ילדות (שידוכים. ח"ב) ולכן העדיפו להשתיק זאת. אבל הפעם, אסור להשתיק את הסיפור, כי אנחנו מבחינים שזה נהפך לתופעה וחייבים לעצור את זה בזמן כדי למנוע הישנות של מקרים דומים בעתיד, חלילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר