התפרצות הקורונה

בנט דוחק בבני הנוער: "צאו להתחסן" • צפו

ראש הממשלה, נפתלי בנט, יצא הבוקר (שני) בקריאה מיוחדת לבני הנוער בישראל לצאת ולהתחסן נגד הקורונה. "נותרו 11 ימים, אנחנו במרוץ נגד הזמן", אמר; צפו בווידאו (חדשות, ארץ)

(צילום: עומר מירון / לע"מ; סאונד: בן פרץ / לע"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, פנה היום (שני) בקריאה מיוחדת לבני הנוער בישראל, וביקש מהם לצאת ולהתחסן בהקדם האפשרי נגד הקורונה, תוך שהוא מזהיר כי החיסונים אוזלים.

"נערות ונערים יקרים", פתח בנט את דבריו, "אני מבקש מכם לצאת כבר היום ולהתחסן כנגד הקורונה. החיסון גם ישמור על הבריאות שלכם, וגם ימנע מכם להחמיץ את כל ההנאות של החופש הגדול".

בנט הסביר כי "זן 'הדלתא' החדש של הקורונה משתולל ברחבי העולם. הוא מאוד מדבק והוא פוגע באנשים שלא מחוסנים – כלומר בכם, בני הנוער".

"יש מספיק חיסונים כרגע לכולם", הוא מזהיר, "אבל יש קאץ': התוקף שלהם עומד לפוג בקרוב ואז כבר לא יהיו לנו מספיק חיסונים זמינים לכולם. כלומר, יש חלון קצר של 11 ימים ואנחנו במרוץ נגד הזמן. התאריך האחרון בו יהיה אפשר להתחסן בחיסון הראשון הוא ה-9 ביולי, ושלושה שבועות אחר כך תקבלו את החיסון השני ואז יפוג תוקפם של החיסונים שיש לנו במלאי.

"לכן, אני קורא להורים, ואני קורא לכל בנות ובני הנוער שיכולים להתחסן - צאו עכשיו להתחסן, לפני שכבר לא תוכלו".

בנט המשיך ואמר: "אני יודע כמה אתם רוצים לבלות בקיץ, ואתם תוכלו. גם לי יש ארבעה ילדים בגילאים שלכם, וגם הם רוצים לבלות בקיץ. אנחנו לא רוצים להטיל על אף אחד שום מגבלה, לא על מסיבות, לא טיולים, לא קפסולות - כלום. אבל בשביל זה אתם צריכים לדבר עם ההורים שלכם ולצאת להתחסן כדי שיהיה לנו קיץ נפלא בלי סגרים ובלי הגבלות. אני סומך עליכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר