קורע לב • צפו

הגרב"מ אזרחי מירר בבכי בלוויה: "איי, בני האהוב"

בשעה זו יוצא מסע הלוויה של האברך שנהרג באסון במיאמי, הרב בני וייס ז"ל, מהר המנוחות בירושלים. מי שהספיד בלוויה בדמעות, הוא מו"ר של הנפטר, הגרב"מ אזרחי • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
בהלווית הרב בני וייס ז"ל (צילום: שיא לייב • תמונות: יעקב חנינה)

צילום: שיא לייב

ארונו של האברך החשוב הרב ישראל צבי יוסף (המכונה בני) וייס, הובא היום (שני) לישראל והוא נטמן בהר המנוחות בירושלים.

לאחר הלוויה הגדולה שנערכה להרב וייס ז"ל בליקווד, לוויה נוספת התקיימה הערב בהר המנוחות בירושלים, כאשר בין המספידים היה גם מורו ורבו של הנפטר, חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת עטרת ישראל, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, הלוויה הועברה בשידור חי, כאן ב'כיכר השבת'.

כזכור, הרב בני וייס, אותר בערב השבת האחרונה, בין ההריסות של הבניין שקרס אל תוך עצמו במיאמי ביץ', כאשר במהלך השבת, נמצאה גם גופת רעייתו.

הזוג וייס, תושבי שכונת קובנטרי סקוור בלייקווד, ניו ג'רזי, הגיעו במסגרת חופשת הקיץ לבקר את אביה של מלכי - הארי רוזנברג, שאף הוא נקבר בין ההריסות ונמצא ביום חמישי האחרון.

הזוג וייס, היו גרים מחתונתם עד לתחילת הקורונה בשכונת ארזי הבירה בירושלים, סמוך ונראה לישיבת מיר בבית ישראל, עם תחילת הקורונה, חזרו בני הזוג לארה"ב וקבעו את מקום מושבם, סמוך לישיבת ליקווד, הזוג לא הותיר אחריו זרע של קיימא.

מדובר בטרגדיה כפולה, שכן, במהלך השנה האחרונה נפטרו רעייתו של רוזנברג וכן אביו ואמו.

חברו לספסל הלימודים כשלמד בישראל, סיפר ל'כיכר השבת', "בני היה מצד אחד מאוד מוכשר, אני חושב שהוא היה על גבול הגאון, ומצד שני הוא היה צנוע ופשוט והוא היה אחד מהחבר'ה ולא ניסה להראות שהוא יותר מאף אחד אחר. מבחוץ, הוא לא היה אחד שמנסה לעשות רושם, אך הייתה לו שקיעות בלימוד בצורה לא רגילה".

"בני, היה קשור לראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, הוא היה הולך לשיעורים שלו ב'קדשים', גם בארה"ב, הוא היה קם באמצע הלילה כדי לשמוע את השיעור של הגרב"מ, שנמסר בתקופת הקורונה דרך הטלפון. בנוסף, הוא היה קשור להרבה צדיקים ולמד הרבה ספרי חסידות - והוא היה חי את זה. הוא היה מוסר בבית שלו שיעור על הפרשה, והיה מדבר דברי אמונה וחיזוק".

צפו בווידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר