מעצרו יוארך

צעיר ניסה לסחוט כסף מרב הקהילה ונעצר

משטרת ישראל עצרה לחקירה צעיר כבן 22 תושב אשקלון, בחשד שניסה לסחוט באיומים כסף מרב קהילה בעיר קריית מלאכי בטענה שיפיץ כנגדו מידע מביך שקרי (חדשות משטרה)

(צילום: שאטרסטוק)

ראשיתה של חקירת המשטרה בתלונה שהתקבלה במשטרה ע"י רב בעיר קריית מלאכי, לפיו במהלך הימים האחרונים יצר עמו קשר אדם שאינו מכיר, והחל לאיים עליו כי אם לא יעביר לידיו סכום כסף של אלפי שקלים, יפיץ אודותיו מידע על פי החשד שקרי כי הוא ביצע עבירות חמורות בקטינים.

חוקרי המשטרה בקריית מלאכי שהצליחו לאתר את זהותו של החשוד העומד מאחורי אותן ניסיונות סחיטה, רקמו פעילות מבצעית מתוחכמת שיצאה אמש לפועל, במהלכה נעצר החשוד 'על חם' בזמן שעל פי החשד ניסה לקבל לידיו את סכום הכסף אותו דרש מהקורבן.

החשוד, בן 22, תושב אשקלון, נעצר לחקירה בחשד לעבירת סחיטה באיומים, והיום הוא יובא בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרו.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את עבירות הסחיטה באיומים, בהן העבריינים משתמשים לעיתים על מנת לייצר לעצמם הכנסה 'מכסף קל', תוך איומים להעמדת קורבנותיהם במצבים מביכים העלולים לפגוע אנושות בחייהם. המשטרה כפי שפעלה במקרה זה ובמקרים קודמים, תפעיל את מיטב הכלים והחוקרים על מנת להגיע לאותם עבריינים ולמצות עמם את מלוא חומרת הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר