השקעה ענקית • צפו

שוקי סלומון וניסים בלאק ב"שיר החתונות"

תיעוד בלעדי: שלב אחר שלב - מאחורי הקלעים מהצילומים של הקליפ "שיר החתונות", בהשקעה גדולה במיוחד הכוללת רכבי יוקרה, רחפנים, רקדנים ותלבושות מיוחדות • צפו (מוזיקה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ב'דיזיין סנטר' (צילום ועריכה: פיני גולדברג pini_goldberg)

תיעוד בלעדי ב'כיכר השבת': בהרי המדבר בסמוך לירושלים - נערכו בימים האחרונים צילומים לקליפ 'שיר החתונות', אותו כתב ויזם כוכב הרשת שוקי סלומון, יחד עם הראפר החסידי העולמי ניסים בלאק.

'כיכר השבת' מגיש תיעוד בלעדי שלב אחר שלב - מאחורי הקלעים מהצילומים של הקליפ המדובר, בהשקעה גדולה במיוחד הכוללת רכבי יוקרה, רחפנים, רקדנים ותלבושות מיוחדות.

את השיר עיבד והפיק המוזיקאי שמוליק ברגר. הלחן של שוקי סלומון ודייוויד טוייב. הפקה ובימוי: אהרון אוריאן. הקליפ יראה אור לאחר בקרוב, לכבוד חתונת חברו הטוב המפיק מיכאל כפלין.

"הייתי בהמון חתונות בחיים שלי, היה חסר לי שיר חתונות משמח, שיר שכששומעים אותו אף אחד לא אדיש ברחבת הריקודים, והמחשבה על לשמח כל יום חתן וכלה עם שיר מיוחד שלי אין זכות גדולה מזו", אומר שוקי סלומון בשיחה עם 'כיכר השבת'.

"בעקבות כך החלטתי להוציא שיר וקליפ שטרם נראה כמותו במגזר. כל המשמח חתן וכלה זוכה לחמישה קולות' - כולי תקווה שאזכה לחמישה קולות כל ערב שהשיר יתנגן", מסכם סלומון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר