מתיחות בגבול הצפוני

שתי רקטות שוגרו משטח לבנון; צה"ל הגיב בירי תותחים

סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר נשמעו אזעקות במספר ישובים בצפון הארץ • צה"ל הודיע כי 2 ששיגורים • 'כיפת ברזל' יירטה רקטה אחת והשנייה נפלה בים • צה"ל תקף בתגובה (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
שיגור רקטה. ארכיון (צילום: פלאש 90)

אזעקות נשמעו לפנות בוקר (שלישי) בשלומי וביישובים נוספים בגליל המערבי. צה"ל הודיע כי זוהו 2 שיגורים ומערכת 'כיפת ברזל' יירטה אחת מהן, רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח. בתגובה לשיגורים, צה"ל תקף באמצעות תותחים.

יצוין כי מדובר בתקרית ראשונה בממשלה החדשה בראשות נפתלי בנט, שצפוי לבקר היום בגליל, לראשונה כראש ממשלה.

מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהו שני שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו שיגור אחד, והשיגור השני נפל בשטח פתוח. בשלב זה, אין הנחיות מיוחדות לעורף".

באשר לתקיפה נמסר: "כוחות ארטילריים של צה"ל תקפו לפני זמן קצר בשטח לבנון בתגובה לשיגור הרקטות מלבנון לשטח ישראל מוקדם יותר הבוקר".

מוקדם יותר הלילה, מעט לאחר חצות, דיווחו כלי תקשורת בסוריה כי ישראל ביצעה תקיפה סמוך לעיר חלאב. סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א דיווחה כי "מערכות ההגנה האווירית סיכלו את התוקפנות הישראלית". עם זאת, בצה"ל מעריכים כי אין קשר בין השיגורים לתקיפות בסוריה.

כזכור, לפני כחודשיים, במהלך מבצע 'שומר החומות', ארבע רקטות נורו מדרום לבנון לעבר הקריות, שתיים מהן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל ושתיים נפלו בשטחים פתוחים. לא ידוע על נפגעים או גרימת נזק. בתגובה, צה"ל תקף מספר מטרות בשטח לבנון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר