כוכב המג'יק קאס

הקרב של 'הנבחרת' - ממשיך; השופט שדמע והופעת אורח

שלושה מתמודדים נוספים - יונתן שעשוע, בניה צדוק ומיכאל יגודייב, עולים לבמה באודיטוריום שלוה, לביצוע שיכריע מי יעבור לשלב הבא • הביצוע שריגש ופיני איינהורן בהופעת ענק • צפו (המג'יק קאס)

(צילום: כיכר השבת)

תחרות השירה "כוכב המג'יק קאס", מבית "כיכר השבת", ממשיכה בפרק נוסף ודינמי במיוחד בשלב הנבחרת: שלושה ילדים נוספים עולים לבמת הענק באודיטוריום שלוה, לביצוע מיוחד מול ארבעת השופטים, קהל ובני המשפחה - ביצוע שיקבע מי עובר לשלב הבא, שלב הדו-קרב.

לכל הביצועים, הכתבות והפרקים המלאים -
כנסו לערוץ "כוכב המג'יק קאס" שלנו >>>

ובפרק השישי: איזה ביצוע יכבוש את לב השופטים - המקפיץ והקצבי או הרציני והמרגש? וגם, איזה טוויסט בביצוע הצליח להפתיע ואיזה ביצוע הוריד דמעה מאחד השופטים?

וגם, בפרק הזה, לצד הביצועים המיוחדים והמפתיעים, תיהנו גם מראיונות מרתקים עם השופטים שלנו ועם המתמודדים עצמם, כן כן, על התחושות, החוויה והמתח הגדול - לפני ואחרי.

לקראת סיום נארח על הבמה את אמן הקומזיצים והנשמה, פיני איינהורן, להופעה מיוחדת, ויש גם סקופ מפתיע...

כפי שאתם כבר יודעים, שופטי התחרות נבחרו בקפידא - הזמר נתי שיש והחזן שרולי הרשטיק, שכילדים זכו בתחרויות רבות ועד היום מנהלים להקות וחיים את עולם המוזיקה. לצדם, בשולחן השופטים, נתנאל לייפר, מבקר המוזיקה הקפדן של 'כיכר השבת' ועורך מדור המוזיקה של האתר ועדי נתנאלי איש הסאונד והמעבד מאולפני 'סינטי מיוזיק'.

על כל זה מנצח ביד רמה, המנחה הוותיק והמקצוען, מנחם טוקר. על תזמורת מלודי הנפלאה שמלווה את הילדים בשלב הנבחרת מנצח איש המקצוע ישי אבן חיים. מאחורי הקלעים מלווה את התחרות באווירה מיוחדת משה מנס שלנו.

התחרות, בחסות פארק השעשועים העתידני - "מג'יק קאס", מסקרנת ומאתגרת את עולם המוזיקה החסידי, בהיותה הראשונה במגזר החרדי שמביאה תחרות שירת ילדים, בהפקת ענק וברמה מוזיקלית שעדיין לא נראתה, וצפויה להכתיר את ילד הפלא הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר