טקס חגיגי במשכן

נערה חרדית סורבה להיכנס לכנסת; שאשא ביטון הפתיעה

מדריכת נוער בחסידות חב"ד, שהוזמנה לאירוע חגיגי בכנסת, אך סורבה להיכנס בשל תו ירוק שלא היה לה בהעדר מכשיר טלפון חכם, הופתעה כששרת החינוך יצאה לפגוש ולדבר איתה מחוץ למתחם המשכן (אקטואליה)

מענדי קורטס | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

אפיזודה מעניינת אירעה במשכן הכנסת בין שרת החינוך, ח"כ יפעת שאשה ביטון, לבין נערה חרדית, שנבחרה ל"מדריכת השנה" בארגון הנוער של חסידות חב"ד, "ארגון נוער חב"ד", אך כניסתה לכנסת סורבה.

המדריכה הגיעה היום (שלישי) לכנסת כדי לקבל תעודת הוקרה מהשרה על פעילותה בקרב הבנות הצעירות בחסידות, אולם לא הורשתה להיכנס אל המשכן כי לא היה לה תו ירוק, ונותרה בחוץ, בעוד חברתה נכנסה פנימה.

עם תחילת הפגישה, כאשר נכנסה משלחת הארגון עם אחת המדריכות ועם אמה אל לשכתה של השרה, שאלה ביטון את הנוכחים: "היכן המדריכה הנוספת?" לאחר שהבינה שהמדריכה השנייה לא הורשתה להיכנס אל המשכן כיוון שהיא עדיין ללא תו ירוק (בהעדר מכשיר טלפון חכם), הדהימה, ואמרה: "מיד לאחר הפגישה אצא מחוץ למשכן, למקום שמותר להיפגש, ואפגוש את המדריכה הנוספת. היא הגיעה אלי ולא אאכזב אותה".

זו השנה הרביעית שארגון הנוער של חסידות חב"ד בוחר לציין מדריכות נבחרות שזכו להמלצות מהשטח על יוזמות יוצאות דופן ועל מסירות מיוחדת לחניכים/ות. שרת החינוך ציינה בהערכה כי העובדה שהשתיים מקבלות את התואר "מדריכת השנה", במיוחד בשנה כה מאתגרת כשנת הקורונה, מוכיחה כי הפעילות שלהן הייתה משמעותית במיוחד עבור החניכות.

המדריכות מושקי רייצס מקריית גת והילה הרפז מכפר חב"ד, הגיעו יחד עם אמותיהם שהביעו את שמחתן והתרגשותן על הכבוד הגדול לו זוכות בנותיהן. אנשי ההנהלה של ארגון הנוער, המנכ"ל יאיר בורוכוב והמזכ"לית חיה וולס סיפרו לשרה על תהליך הבחירה, שהתבסס על מאות המלצות שהגיעו מהשטח - מההורים ומהחניכות.

עם המדריכות, מחוץ למתחם הכנסת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר