"נתניהו ידע כל פרט ובכה"

בנט התבלבל בשם הלוחם שנפצע; האבא בבכי: "תתעורר"

בנט, התקשר אתמול להוריו של לוחם מג"ב שנפצע בגבול עזה, ולא ידע את שמו של החייל. האב אמר לו בתגובה בבכי: "יש לי ילד אחד בודד. תתעורר, אתה פחדן; אתה מפחד מעבאס? • האזינו (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
סמ"ר בראל חדריה שמואלי (צילום: דוברות המשטרה, הדף של הצל)

ביקורת רבה נמתחה על ראש הממשלה בנט, שלא קרא בחשבונותיו ברשתות החברתיות, להחלמתו של החייל שנפצע בשבת בגבול עזה. היום (שני), אמו של החייל סיפרה, כי בנט התקשר אליהם אתמול, אך הוא לא ידע את שמו של בנה, החייל שנפצע.

בנט התקשר אתמול כאמור להורים של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי, בשיחה עם אביו, שנחשפה היום בדף של הצל, אמר האב לבנט: "למה אתם לא עושים כלום, באיזה עולם אתה חיי, איך אפשר שדבר כזה יקרה, מה זה? אתם לא יודעים לקבל החלטות?".

"ממי אתה מפחד? אתה מפחד מעבאס? תתעורר, אתה מפחד, אתה פחדן אתה וכל הממשלה שלך פחדנים, תעשו משהו, איך אתם נותנים לערבים להתקרב ככה לגבול?".

"אין לך ילדים", שאל האב את בנט והוסיף: "יש לי ילד אחד בודד וזה מה שקרה לי, מה יש לך לענות לי אדוני ראש הממשלה?".

בנט הגיב לדבריו של האב ואמר לו: "אני רוצה לדעת איפה יוסי מאושפז", האב מתקן אותו שלבנו לא קוראים יוסי - אלא בראל ומוסיף: "הוא מאושפז בסורוקה".

"בוא נראה אותך, תבוא לבקר, אנחנו לא אנשים שעושים פוגרומים, אנחנו לא כמו הערבים בגבול עזה. מצבו של בראל עונש, נראה אותך מגיע לבקר את החייל שלך. בטלפון זה לא חכמה, עוד יומיים תשכח מהכל". "תתעוררו", החל האב לבכות ואמר: "עוד שבוע תשכח הכל, אתה חייב לעשות משהו. אני מנתק", והאב ניתק את השיחה עם ראש הממשלה בנט.

מוקדם יותר היום, סיפרה האם ברדיו ללא הפסקה: "בנימין נתניהו צלצל אתמול בלילה ממקום חופשתו בארה"ב. שאל שאלות, בירך ובכה בטלפון, בכה. כל פרט על הלוחם הוא יודע". אדון בנט התקשר ב־22:30 בלילה ולא ידע אפילו איך קוראים ללוחם - הוא שאל באיזה בית חולים הוא. בושה וחרפה".

האם סיפרה על מצבו הרפואי של בנה: "אתמול הוא עבר במשך כמעט 8 שעות ניתוחים. ניתוח עיניים וניתוח ראש. נשארה לו עין אחת. מתפללים לניסים. לדבריה, אני "מבקשת ומתחננת מעם ישראל להתפלל שבראל שלנו היקר יקום על הרגליים. שיחזור למשפחה, לחיים".

האם לא חסכה ביקורת ממערכת הביטחון ואמרה: "הוא נלחם בגופו, בדמו ובנשמתו על סתם. המדינה לא שווה, אני לא מקבלת תשובות. מחבל בן 12 צלף בו ממרחק אפס וכל זה בידיעה שהלוחמים שלנו ידעו שאסור להם לירות ולהגיב. למה שלחו את הבן שלי? למה? אני רוצה תשובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר