נפתלי סייביץ' ז"ל

תאונת הפגע־וברח: חשוד חרדי נעצר - ותירץ

מעצרו של חרדי תושב אלעד הוארך בחשד לביצוע תאונת הפגע וברח ביום שישי, שבו נהרג בחור הישיבה • 'כיכר' עם קטעים מחקירתו; התירוצים, העובדות והחלטת השופט (פלילי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת האסון (צילום: דוברות המשטרה)

‏בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך ביום שישי בארבעה ימים את מעצרו של חרדי תושב אלעד החשוד בתאונת הפגע וברח בליל שישי בכביש 6, בה נהרג הנער הצעיר נפתלי סייביץ' ממודיעין עילית.

כזכור, לפנות בוקר יום שישי נהרג כתוצאה מפגיעת רכב בכביש 1 סמוך למחלף ענבה הבחור, שבשנים האחרונות תקרב מאד לחסידות ברסלב ולתורותיו של רבי נחמן מברסלב.

בחקירה ראשונית, שהתקיימה ביום שישי מחוץ לאולם בית המשפט, תירץ החשוד לחוקרים את בריחתו מהזירה לאחר הפגיעה: "הרגשתי שפגעתי במשהו, אך לא ראיתי שמישהו נפגע. אם הייתי רואה הייתי עוצר להגיש עזרה".

לפי המשטרה, החשוד כן עצר אחרי כמה דקות אחרי התאונה, אלא שהעצירה הייתה כדי לראות אם נגרם נזק כלשהו לרכבו.

הרכב הפוגע (באדיבות המצלם)

מעצרו של החשוד, כאמור, הוארך. בהחלטתו להאריך את המעצר, כתב השופט: "החשוד נעצר היום ונחקר בגין חשד לביצוע עבירות של הפקרה אחרי פגיעה, המתה בקלות דעת, אי הגשת עזרה לנפגע בתאונה, אי הודעה מיד על תאונה וסטייה מנתיב נסיעה. על פי החשד, נהג החשוד ברכב, פגע בהולך רגל וגרם למותו ונמלט מהמקום".

עוד כתב השופט: "עיינתי בחומר החקירה שהונח לפניי ובאתי לכלל מסקנה כי קיים חשד סביר כי החשוד ביצע את העבירות האמורות. כמו כן, החשוד עצמו בחקירתו הראשונית שנעשתה מחוץ לאולם בית משפט קושר עצמו לנסיבות האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר