שוב מסתבך

לפיד צייץ הודעת תנחומין על מותו של הלוחם בראל ועורר סערה

בעבור גולשים רבים ברשתות החברתיות, שר החוץ יאיר לפיד לא בחר את המילים המתאימות כשתיאר את נסיבות מותו של לוחם צה"ל בראל חדריה הי"ד. אלו הזכירו לו מה כתב לפני שבוע (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
לפיד. אילוסטרציה (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

שר החוץ יאיר לפיד פרסם היום (שני) בטוויטר הודעת תנחומין אחר לכתו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי הי"ד - ועורר סערה ברשת, כשהתבטא על מותו כי הוא מ"פגיעה מירי", מבלי להזכיר שהדבר אירע בעת שהגן על אזרחי המדינה.

"הלב של כולנו עם משפחתו וחבריו של לוחם מג״ב, בראל חדריה שמואלי שמת מפצעיו לאחר שנפגע בשבוע שעבר מירי ברצועת עזה", צייץ לפיד. "שולח תנחומים וכוח למשפחתו. בראל היה לוחם בנשמתו, מי ייתן ודרכו תיתן לכם מעט נחמה".

התגובות ברשת לא איחרו להגיע. יוסי טייב, לשעבר חבר כנסת מטעם ש"ס, כתב ללפיד: "מתקן אותך. הגיבור שלנו נפל בקרב. הוא נרצח ע"י בן עוולה כדאי שתתעורר על עצמך".

רבים חזרו לדבריו של לפיד, בסוף השבוע שעבר, בעקבות פטירתו של חבר הכנסת מסיעת רע"מ בעיד אלחרומי, בהם התבטא כי אלחרומי "נפל בקרב, הוא לא מת ממחלה".

יבגני זרובינסקי, אושיית רשת, הגיב, שמפרסם תמונה של ציוצו של לפיד: "סעיד אלחרומי מרע״מ ״נפל בקרב״ אבל בראל חדירה שמואלי ״נפגע מירי״.

גולש אחר הגיב: "קולטים את ראש הממשלה החליפי שלכם? על ח"כ ערבי שמת בזמן "בילוי" - יאיר לפיד אמר "נפל בקרב", אבל על החייל היקר, גיבור ישראל בראל שמואלי הי"ד שנפטר בזמן קרב על הגדר בעזה, אמר לפיד "נפגע מירי". אין לי מילים לתאר את עליבותו של לפיד. אין מילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר