נראה שהתרגל

"אל תצלמו, תחיו": האייפון החדש של נתניהו נחשף בחדר המבודדים

"איזה דגם?" השאלה שסיקרנה מיליונים בחודשים האחרונים נפתרה כשנתניהו שלף את מכשיר הטלפון החדש שלו. עד כמה זה דרמטי? בביתו עד לא מכבר היה מכשיר זמיר ישן, חשש מהתקפת סייבר (ארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
נתניהו והאייפון החדש (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

מכשיר הטלפון החדש של בנימין נתניהו נחשף היום (חמישי) בשידור חי בערוץ הכנסת, במהלך הדיונים על התקציב. נתניהו שצולם מתכונן לנאומו ביציע המבודדים שבכנסת, החזיק במכשיר החדש ובכך חשף לראווה את הדגם הנבחר.

על פי התמונות הוא בחר במכשיר ה'אייפון 12' החדש של חברת 'אפל' העולמית. המכשיר שנחשב לאחד ממכשירי הדגל המתקדמים ביותר בדור הנוכחי מכיל שלל פיצ'רים ונחשב כמאוד נוח, בפרט לאנשים מאותגרים טכנולוגית.

כזכור, במשך שנים רבות נתניהו סירב להחזיק טלפון נייד, ואף ראה בכך בזבוז זמן. בשנת 2014, התייחס נתניהו בעקיפין לסוגיית החזקת טלפון נייד מתקדם, ואף אמר במהלך צילומים שקיים, כי "אני לא מבין את העולם החדש, כולם מצלמים. מתי מספיקים לחיות? כולם מצלמים את כולם, רק מצלמים, זה כל מה שעושים".

נתניהו הוסיף ואמר אז ליועציו: "אל תצלמו, תחיו. אני חייתי ולא צילמתי. אני האדם היחיד שאין לו את כל המכשירים אלקטרוניים. אני אדם חופשי, ואתם כולכם עבדים למכשירים שלכם. כולכם עבדים".

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, הסביר הערב את "גודל הדרמה" ממכשירו של נתניהו. "מי שמכיר את החשש של נתניהו מתקיפות סייבר, מבין כמה זה דרמטי", כתב סגל. "בבית ראש הממשלה בזמן נתניהו היה טלפון זמיר ישן, כמעט אנלוגי".

נתניהו והאייפון החדש (אוליבר פיטוסי/פלאס 90)

למרות שנתניהו לא הסתובב עד כה עם טלפון נייד אישי הוא נחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר ברשתות החברתיות בישראל. ברשת הטוויטר יש לו למעלה משני מיליון עוקבים, ובפייסבוק למעלה מ-2.6 מיליון.

קצת על המכשיר שבו בחר נתניהו להשתמש. בשונה ממרבית יצרניות הסמארטפונים, שמתבססות כמעט באופן גורף על ממשק המערכת של חברת 'גוגל' - 'אנדרואיד', 'אפל' מתבססת על ממשק ייחודי משלה הנקרא 'IOS' וידוע בנוחות שלו ובקלות בה אנשים שמתקשים להתמודד עם מערכות חדשות מתרגלים אליו.

אייפון 12 הושק ב-13 באוקטובר 2020 והוא הוצע בארבעה דגמים שונים, כשדגם 12 פרו מקס נחשב לדגם המתקדם והיקר ביותר של החברה, על פי התמונות זהו המכשיר אותו קיבל יו"ר האופוזיציה. המכשיר כולל עמידות כנגד מים, זיהוי ביומטרי, קליטת 5G ועוד שלל פיצ'רים שימושיים.

נתניהו עם הסמארטפון החדש (צילום מסך ערוץ הכנסת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר