נפצע בבית

אחרי הנפילה: יאיר רביבו נדהם כשגילה מה היה לו בתפילין

שעות לפני שבת יאיר רביבו, ראש העיר לוד, מעד בביתו ונפצע בידו. זכוכית חדרה לזרועו והוא הובהל למרכז רפואי • השבוע פתחו את התפילין שלו, והתוצאה הדהימה את כולם (אנשים)

מענדי קורטס | כיכר השבת |
רביבו. אילוסטרציה (צילום: באדיבות המצלם)

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, שנפצע בידו לפני מספר ימים, נדהם השבוע כשקיבל את תוצאות בדיקת התפילין שלו מסופר הסת"ם. הסתבר כי המילים "על ידכה" בתפילין שלו - היו פסולות. כך נודע ל'כיכר השבת'.

בערב השבת האחרונה, פרשת כי-תבוא, מעד רביבו בביתו ונפל על מעקה זכוכית. הוא נפצע בידו וחתיכת זכוכית חדרה לזרועו. שני מתנדבי מד"א שגרים בסמיכות לדירתו חשו אליו בתוך פחות מדקה והעניקו לו טיפול מהיר עד שפונה למרכז הרפואי. לאחר הפציעה, מסתבר, שלח רביבו את התפילין שלו מידית לבדיקה. התוצאות, כאמור, הדהימו אותו.

"מחובתנו, ובמיוחד בחודש אלול, לבדוק את התפילין והמזוזות בבית ובעסק", אמר רביבו ל'כיכר השבת'. הוא שיתף כי "באורח נס הפציעה לא הייתה קשה יותר. חלילה וחס, היה יכול להיות גרוע ואחרת". עוד הוסיף וביקש, "תודו לקב"ה בכל יום, על הבריאות, על האושר המשפחתי ועל כל מה שהוא נותן לנו ואף ראוי לומר 'מזמור לתודה', על הטוב הקיים".

תוצאות בדיקת התפילין

לאחר השבת חייגו לראש העיר רבני שכונת גני איילון, הרב אברהם ברוידא שליט"א והרב יעקב לנדו שליט"א ובירכוהו ברפואה שלמה וחיזקו את ידיו. נוסף לכך, המרא דאתרא רבה הראשי ללוד, הגאון הרב שמעון-מאיר ביטון שליט"א ערך שיעור תורה וסעודת הודיה בביתו של ראש העיר, בהשתתפות אברכי הכולל 'עוד יוסף חי' שבראשותו.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ששמע על התקרית שאירעה לידידו, הגיע השבוע אל מעונו של רביבו בכדי לזכות במצוות ביקור חולים. גפני שמע ממקור ראשון על הנס וכן על הסיפור של התפילין הפסולות. בפגישה שוחחו השניים על קידום השכונה החרדית החדשה וכן על ענייני העיר לוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר