"לתפוס את התוקפים"

החקירה של תקיפת פרוש הועברה ליחידה המרכזית

חשיפת 'כיכר': הבוקר הותקף חבר הכנסת מאיר פרוש, בכניסה לביתו החקירה הועברה לתחנת לב הבירה בירושלים, אך כעת הוחלט להעביר את החקירה ליחידה המרכזית; זו הסיבה (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מאיר פרוש. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אלמונים, בעלי חזות חרדית, המתינו הבוקר (שני) ליד ביתו של חבר-הכנסת מאיר פרוש, יו"ר סיעת 'שלומי אמונים' ב'יהדות התורה', קראו לעברו קריאות גנאי, ניסו לתקוף אותו ואף לגזוז את זקנו, כעת הועברה החקירה ליחידה המרכזית של ירושלים.

כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', המשטרה פתחה בחקירת התקיפה כנגד חבר הכנסת פרוש, בכניסה לביתו בירושלים, תחילה, נפתחה חקירה בתחנת לב הבירה בירושלים.

אולם, ל'כיכר השבת' נודע, כי בשעה האחרונה הוחלט בדרגים הגבוהים של המשטרה להעביר את החקירה של התקיפה ליחידה המרכזית של ירושלים.

הרקע להעברת החקירה, כך נודע ל'כיכר השבת', היא כדי לעשות כל מאמץ, כדי להביא את התוקפים במהירות האפשרית לחקירה ולמעצר.

כזכור, לפי החשד, האלמונים, שהיו רכובים ככל-הנראה על קורקינט או על אופנוע, ניסו לתקוף את ח"כ פרוש באלימות, אך ללא הצלחה לאחר שנהדפו על-ידו. המשטרה פתחה בחקירה בניסיון לאתר את התוקפים ולבדוק את המניע למעשה.

ל'כיכר השבת' נודע כי לפי חשד המשטרה, התכנון של התוקפים היה לגזוז את זקנו של פרוש, אך לאחר שזה הסתבך והם לא הצליחו בכך, הם ניסו לתקוף את פרוש עם המספריים.

מפרטי החקירה הראשונית שהגיעו לידי 'כיכר השבת' עולה כי אחד התוקפים, שלבש קסדה והיה לבוש כחרדי, שהה במשך דקות ארוכות בסמוך לביתו של פרוש, מה שעורר את חשדם של השכנים. בעת שפרוש יצא מביתו, בסביבות השעה 06:45 בבוקר, בדרכו לסליחות ותפילת שחרית - ניגש אליו התוקף ושאל אותו אם הוא ח"כ פרוש, בטרם ניסה לבצע את זממו, לאחר שפרוש השיב בחיוב, ניסה הלה לתקוף אותו.

לאחר התפילה, ביקש פרוש ממספר מתפללים שהיו עמו, שילוו אותו לביתו, וזאת מחשש שהתוקפים ממתינים לו שוב, ליד הבית.

חוקרי המשטרה הגיעו לביתו של מאיר פרוש בכדי לגבות את עדותו לתקיפה ובנוסף הם אספו את מצלמות האבטחה מהאזור בכדי לעלות על עקבותיהם של החשודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר