הפיגוע בירושלים | ריאיון מיוחד

הלוחמת משחזרת ל'כיכר': 'מיד הבנו שמדובר בפיגוע' • צפו

ממול לחנות שם התרחש אתמול הפיגוע בירושלים, ש' לוחמת מג"ב, שחזרה למצלמות 'כיכר השבת', את הרגעים של הפיגוע; "ראיתי את הבחור נאבק וצעקתי לשוטרות שהיו איתי - חדל אש" • צפו (TV)

משה מנס | כיכר השבת |
הלוחמת מתראיינת ל'כיכר השבת' (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

סיירת משמר הגבול, סמ"ש ש', שניטרלה אתמול (שני) את המחבל שביצע את הפיגוע בתחנה המרכזית בירושלים, משחזרת בריאיון מיוחד ל'כיכר השבת', את מה שהתרחש באותם רגעים גורליים.

בדוברות המשטרה, לא אישרו לשוטרת מטבע הדברים להתראיין בפנים גלויות, ועל כן הריאיון בוצע כשהיא עומדת מאחורי מצלמת 'כיכר השבת', ממול החנות של 'ליאור עדיקא', שם התרחש הפיגוע.

יכולה לתאר לנו מה קרה כאן אתמול?

ש' מתחילה לספר מה היה: "הגעתי יחד עם השוטרות שלי לצוות וליחידה, פה ממש סמוך לפיגוע, על מנת לבצע החלפת משמרות - בין משמרת בוקר למשמרת צהריים".

"עצרתי את הרכב המשטרתי ליד החנות של עדיקא, וזיהנו המון אנשים שיוצאים מחוץ לחנות ומתחילים בצעקות, הבנו שמתרחש שם אירוע לא שגרתי".

"ישר פרקנו מהרכב", מספרת ש' ומוסיפה, "כל השוטרות נכנסו מהכניסה הראשית לחנות של עדיקא, ואני החלטתי להיכנס מהכניסה הצדדית לתוך החנות".

האם הבנת מיד שמדובר בפיגוע?

"כן. ישירות. דרכנו אקדחים, זיהיתי את המחבל נאבק עם אחד הפצועים, ממש נאבקים אחד בשני. אמנם לא הייתה לי אפשרות לפתוח בירי, כי פחדתי שהאזרח ייפגע והיה לי חשוב שהוא לא ייפגע".

הלוחמת ש'

ש' מוסיפה: "השוטרת שהייתה איתי, ניסתה לבצע ירי, אבל היא לא הצליחה לנטרל את המחבל, אני כאמור חששתי שהאזרח ייפגע, ולכן צעקתי לכל השוטרות שאיתי לחדול ירי ולעצור, ואז צעקתי לאזרח שידחוף את המחבל לאחור, על מנת שאוכל לבצע ירי".

"האזרח באמת הקשיב לי", מספרת ש' ל'כיכר השבת': "והוא דחף את המחבל לאחור ובזמן הזה, היה לי שנייה שתיים - ויריתי והאזרח מיד יצא החוצה".

לסיכום אומרת השוטרת: "אני יודעת שיש פצועים ואני מאחלת איחולי החלמה מהירה בעזרת השם לשני הפצועים ושנדע בשורות טובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר