התגובות לתאונה

"זה הזמן להתאחד, תתפללו על הפצועים"

ראש האופוזיציה נתניהו, יו"ר ש"ס דרעי, סמוטריץ' ועוד פוליטיקאים, הוציאו הודעה מיד לאחר שנודע על האסון עם האוטובוס בצפון • זה מה שהם בחרו לכתוב על האסון (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

התאונה הקטלנית, שהתרחשה לפני שעות ספורות (רביעי) בצפון הארץ, אלו התגובות של הפוליטיקאים מיד לאחר שנודע להם על התאונה המחרידה.

בנימין נתניהו כתב: "שמעתי בזעזוע על תאונת הדרכים הקטלנית בגליל העליון. לבי עם הנפגעים בתאונה. רעייתי ואני מחבקים את משפחותיהם ומתפללים לשלום הפצועים".

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, אמר: "‏הלב נשבר נוכח המראות הקשים מתאונת הדרכים בגליל העליון, אני מתפלל לרפואת הפצועים ומחזק את כוחות ההצלה הפועלים במקום".

ח"כ גבי לסקי (מרצ) אמרה: "תאונה מחרידה בכביש 89 ליד חורפיש, שולחת תנחומים למשפחות והחלמה מהירה לפצועים. מחבקת את כל ההורים הדואגים לילדיהם".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "שמעתי על התאונה הנוראה בצפון. אני מתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואת הפצועים. שִׁיר לַמַּעֲלוֹת: אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: עֶזְרִי מֵעִם ה' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: ה' שֹׁמְרֶךָ ה' צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: ה' יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: ה' יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב על התאונה הקשה בצפון: "קורא לציבור לעצור לרגע ולהתפלל לרפואת הפצועים. זה הרגע בו כל עם ישראל מאוחד בערבות הדדית ונושא תפילה מעומק הלב".

חה"כ יואב בן צור הגיב: "הלב כואב נוכח המראות הקשים מהאסון הנורא שהתרחש בגליל העליון. אני שולח תנחומים כנים למשפחות ההרוגים ומתפלל לשלומם של הפצועים".

ח"כ קטי שטרית (הליכוד) הגיבה: "‏התמונות שמגיעות מהתאונה בצפון קשות וכואבות מאוד. אני שולחת חיזוקים לכוחות הביטחון במאמצי החילוץ ולגורמי הרפואה במאמצים להציל חיים. תנחומיי למשפחות ההרוגים והחלמה מהירה לפצועים. שמרו על עצמכם וסעו בזהירות".

יור סיעת יש עתיד בועז טופורובסקי, הגיב: "אובדן גדול היום בכבישי ישראל. חמישה הרוגים בהם ילדים בתאונה מחרידה בצפון. עוד ילדים פצועים קשה. חברות וחברי סיעת ״יש עתיד״ שולחים את תנחומיהם לבני משפחות ההרוגים שחייהם השתנו לנצח ואיחולי החלמה לפצועים".

"אני פונה שוב לחבריי לכנסת, לקואליציה ולממשלה - הצטרפו אליי למאבק בקטל בכבישים, שגובה קורבן כל כך מיותר. אם נילחם בתאונות הדרכים כמו שאנו יודעים להילחם- ננצח! יהיו פחות הרוגים, פחות פצועים, פחות בכי. אנא, היזהרו בכבישים".

יוסי גולדמן חבר מועצת העיר חריש בתגובה לתאונה המחרידה בצפון: "התרחשה תאונת אוטובוס מחרידה בצפון ועליה
נמצאים בין השאר ילדי בני עקיבא מחריש. אני קורא לכל הציבור להתפלל לרפואת הפצועים ובעיקר לגלות אחריות
ולא להפיץ הודעות עם שמות או פרטים מהאירוע. אנו בעיריית חריש נעשה הכל כדי ללוות את המשפחות והפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר