פרטים חדשים

איפה ישנה מבצעת הפיגוע הבוקר בירושלים?

מחבלת שהגיעה הבוקר אל שער השלשלת בעיר העתיקה בירושלים וניסתה לדקור שוטרים, נוטרלה. כעת המשטרה חושפת פרטים חדשים על המחבלת וגם: היכן היא לנה (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הממצאים בזירה (צילום: דוברות המשטרה)

בסביבות השעה 06:30, הבוקר (חמישי), יצאה פלסטינית בת 30 תושבת קבטיה שבאזור חברון משטח הר הבית והגיעה לעבר שוטרים וניסתה לדקור אותם, המשטרה מפרסמת את התחקיר הראשוני.

על פי התחקיר הראשוני עולה כי מדובר כאמור בתושבת קבאטיה שבפאתי ג'נין - אם לארבעה ילדים, שהגיעה אמש ב-21:30 לעיר העתיקה ולנה באחד ההוסטלים במקום.

נכון לעכשיו, בעל המקום נחקר במשטרה. ויש עוד מספר מעוכבים.

יצוין, כי מדובר בשב"חית, כאשר החקירה הראשונית עדיין לא גילתה איך היא נכנסה לישראל.

עוד עולה מהחקירה, כי כמה דקות לפני שהיא ביצעה את הפיגוע, היא הלכה סביב השוטרים מספר פעמים, ואז השוטרים החליטו לבדוק אותה.

חקירת המקרה הוטלה על ימ"ר ירושלים.

כזכור, האירוע החל סמוך לשעה 06:30, אז יצאה חשודה - כבת 30 תושבת קבטיה שבאזור חברון - משטח הר הבית לעבר השוטרים המוצבים בסמוך לשער השלשלת בעיר העתיקה. לאחר שהתקרבה לעברם, שלפה סכין וניסתה לדקור את השוטרים במקום שהגיבו בירי לעברה.

כוחות משטרה הוזעקו למקום בתוך זמן קצר וחבלן המשטרה ביצע פעולות מקצועיות לזיכוי הזירה. בהמשך כוחות הרפואה שהגיעו למקום קבעו את מותה.

מהמשטרה נמסר כי: "עירנותם ותגובתם המהירה של השוטרים לאירוע, הביאה לנטרולה של המפגעת ללא נפגעים לכוחותינו. כוחות רפואה שהגיעו למקום קבעו בהמשך את מותה. כוחות משטרה נוספים הגיעו תוך זמן קצר למקום וחבלן המשטרה ביצע פעולות מקצועיות לזיכוי הזירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר