מתנקש מהמאפיה

חייו של המיליארדר הישראלי ניצלו ברגע האחרון

פרשיה מסעירה התרחשה לא מכבר בקפריסין: מחסל ככל הנראה מהמאפייה הרוסית, נשלח לחסל את איש העסקים הישראלי, שהצליח להימלט ברגע האחרון; ומי הזהיר אותו? (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מיליארדר ישראלי בניסיון התנקשות מעבר לים: הערב (ראשון) נחשף ב'חדשות 12', כי מיליארדר ישראלי ניצל ברגע האחרון מניסיון התנקשות בקפריסין.

על פי הפרסום, מדובר באיש עסקים מוכר ועשיר מאוד בקהילה העסקית של ישראל, שיש לו עסקים רבים גם בקפריסין. שכיר חרב - ככל הנראה מהמאפיה הרוסית, נשכר כדי לרצוח את אותו איש עסקים.

ממידע שהגיע לידי כוחות הביטחון של קפריסין, הם מזהירים את אותו איש עסקים מניסיון ההתנקשות, והוא אכן נשמע לאזהרות והצליח להימלט מהמדינה ברגע האחרון, יחד עם עוד מספר ממקורביו ששהו עמו בקפריסין.

מספר ימים לאחר מכן, נתפס אותו מחסל סמוך לבניין שמשמש את איש העסקים הישראלי, וברשותו של המחסל אקדח, משתיק קול, כפפות וציוד נוסף

על פי הדיווח - זה מה שהותר לפרסם עד עתה, ועל פי המידע, אין קר בין ניסיון החיסול לפעילות טרור כלשהי - כפי שהעריכו תחילה כוחות הביטחון של קפריסין, אלא בנסיבות אחרות.

בתחילה דווח באתרי החדשות כי שמו של המיליארדר הישראלי הוא טדי שגיא בן 48. אך שגיא דחה זאת ומטעמו הוסבר כי "מדובר באירוע טרור איראני שסוכל, היעד לחיסול לא היה טדי שגיא".

נראה, שהפרשייה עדיין בראשיתה ועדיין לא נאמרה בה המילה האחרונה ונראה שהיו עוד גורמים בעולם העסקים - המעורבים בסיפור.

מקבוצת טדי שגיא נמסר: "מדובר באירוע טרור איראני – שסוכל. היעד לחיסול איננו טדי שגיא אלא ישראלים בקפריסין. מצער שקל כל כך לפרסם מידע שגוי ולפגוע בשמו של אדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר