"אצילות נפש"

הנער שפגע ברב אדרת ביקש סליחה; כך הגיבה המשפחה

אתמול נפטר הג"ר אברהם אריה אדרת זצ"ל, מרבני ישיבת 'נתיבות עולם', לאחר שנפגע מקורקינט; בני המשפחה מספרים על תעצומות הנפש של רעייתו, כששוחחה עם אמא של הנער שפגע (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
המנוח זצ"ל בשמחת חתן (צילום: משה גולדשמידט)

בשעה זו נערכת הלוויתו של הגאון הרב אברהם אריה אדרת זצ"ל, מרבני ישיבת 'נתיבות עולם', שנפטר אמש בבית החולים, והוא בן 70 בפטירתו.

כזכור, בשעות הבוקר אתמול, נפצע הרב אדרת, באורח קשה, לאחר שנפגע מקורקינט חשמלי, ברחוב הרב הרצוג בבני ברק. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לרב טיפול רפואי ראשוני והוא פונה בבהילות לבית החולים 'בילינסון', כשמצבו מוגדר קשה.

אחד מבני המשפחה מספר ל'כיכר השבת': "הקורקינט העיף אותו באמצע שעבר את מעבר החציה יחד עם אישתו, לשפיץ של המדרכה".

"בשל כך, נהיה לו שטף דם, לאחר מכן הוא קיבל מוות מוחי, עד שלדאבון לב משפחתו ומאות תלמידיו, הוא נפטר בבית החולים, וגופתו הועברה לאבו כביר".

לפני שנתיים: הרב משמח תלמיד מישיבתו נתיבות עולם - ביום חופתו (משה גולדשמידט)

אותו קרוב משפחה מספר ל'כיכר השבת', "האלמנה קיבלה טלפון מאמא של הבחור שהפיל את בעלה, שעות ספורות לאחר שקרה המקרה".

"האמא של אותו בחור, התקשרה להתנצל ולבקש את סליחת המשפחה וניסתה לפייס את הרעיה. אך להפתעתה הגדולה, הרעיה אמרה לה כי אין למשפחה כל כעס על הילד, ומכיוון שכך רצה הקב"ה זה מה שקרה".

"כמובן", מוסיף קרוב המשפחה לומר: "זה לא ינקה את נקיפות המצפון של הילד לאורך כל חייו, אבל זה כזו אצילות נפש של המשפחה".

"מה שכן", מוסיף אותו קרוב, "ראוי לקחת את זה כנקודה להתחזק בה לעילוי נשמתו: לזכור שהכל מאת השם מסובב הסיבות וממילא פחות לכעוס על הבריות שהם רק השלוחים שלו".

עורכי הדין איתי כהן ושלמה חדד ממשרד כהן חדד ושות', המייצגים את הנער מסרו בתגובה: "אנו משתתפים בצער המשפחה על האובדן הטרגי שפקד אותם. בשלב זה, אנו מנועים מלהתייחס לחקירה אשר נמצאת כרגע בשלביה הראשונים".

עורך הדין איתי כהן

הגאון הרב אברהם אריה אדרת זצ"ל, היה מרבני ישיבת 'נתיבות עולם', והיה מוכר בהארת הפנים המיוחדת שלו. במשך שנים רבות מסר שיעורים בישיבת 'נתיבות עולם', ותמך וסייע לרבים מבעלי התשובה בישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר