הערבים יתהפכו עלינו?!

זו הסיבה שצריך להוציא בישראל רישיון לנשק // מאיר גל

אם אתם יהודים במדינת ישראל. זה הזמן לבצר את הבתים. להוציא רישיון לנשק כדין ולרכוש אחד כזה כדין. כל מה שראינו עד עכשיו זה אפילו לא פרומו למה שהולך לקרות / דעה (טור)

מאיר גל | כיכר השבת |
מאיר גל (צילום: שלומי כהן)

תגידו נגיד, רק נגיד כמובן, באופן תיאורטי לגמרי, כמובן. כי אנחנו הרי לא אנשי קונספירציות, אבל בכל זאת לכו איתי פה דקה, אז מה קורה אם מחר בבוקר כל ערביי ישראל מתהפכים עלינו? אבל כולם. ביחד. אני יודע. הזוי. לא הגיוני. אבל רק כתרגיל מחשבתי, בואו נתחיל ותרגישו חופשי להוסיף משלכם.

החל ממחר כל נהגי האוטובוסים המוניות והמשאיות הערבים לא מגיעים יותר לעבודה. אין יותר תחבורה ציבורית ותובלת סחורות במדינה. נכון. יש נהגים יהודים אבל לא מספיק. אפילו לא מספיק בקושי. אם מחר בבוקר זה קורה אין תחבורה ציבורית ותובלת סחורות בטח לא סדירה במדינה.

הלאה, ממחר בבוקר כל הרוקחים הערבים לא מגיעים יותר לעבודה אצל הכובש הציוני. זה כבר ברמה שאין יותר סופרפארם. זה תחום שרובו ככולו נשלט על ידי ערבים אזרחי מדינת ישראל.

החל ממחר כל העובדים הערבים ברשתות המזון הגדולות לא מגיעים לעבודה. אין סדרנים מחסנאים קופאיות נהגים למשלוחים. אין סופרמרקטים.

החל ממחר אין יותר שירות בתחנות דלק. רק שירות עצמי. נו בסדר.. עם זה עוד נסתדר. אבל כאשר כל עובדי התברואה הערבים בכל הרשויות המקומיות יפסיקו לבוא לעבודה, תוך שבוע כולנו נשחה בזבל. לא יקח הרבה זמן וזה יגרום לריבוי במחלות ויכביד עוד יותר על מערכת הבריאות שגם אליה נגיע מייד.

החל ממחר כל עובדי הבניין לא יגיעו יותר כדי לבנות לציונים את ביתם. עצירת בניה של מאות אלפי יחד במדינה שתגרור עליה חדה במחירי הדיור שיעיפו את מחירי שכר הדירה ואיתה את יוקר המחיה שיעוף לשמים.

כל הרופאים והרופאות האחים האחיות והסניטרים הערבים לא יגיעו יותר לעבודה. תחשבו על זה. מערכת הבריאות קורסת תוך יומיים. אם לא יום.

ולבסוף מה יקרה אם עשרות אלפי הנשקים ואמצעי הלחימה שהם מחזיקים, וכולנו יודעים שהם מחזיקים יופנו כלפינו ונגדנו? בבת אחת וביום אחד? בכל הארץ, חיפה צומת קאסם בית ליד עכו לוד באר שבע ירושלים הכל יבער.

אז אני רק שאלה או יותר נכון שתיים;
1. יש למישהו ספק אם זה יקרה, או רק מתי זה יקרה?
2. מישהו במדינה הזאת מתעסק עם השאלה הכל כך בסיסית הזאת?

אם אתם יהודים במדינת ישראל, ווינטר איז קאמינג אחים שלי. זה הזמן לבצר את הבתים. להוציא רישיון לנשק כדין ולרכוש אחד כזה כדין. כל מה שראינו עד עכשיו זה אפילו לא פרומו למה שהולך לקרות. וזה הולך להגיע לכולנו הביתה.

בסיפור הזה אין יותר מתנחלים, תושבי קו העימות, תושבי העוטף או תושבי הצפון. את הסופה הזאת נקבל לכל אורכה של הארץ שהזנחנו והשפלנו את משילותנו בה. החשבון על זה כבר בדרך אלינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר