נפתחה חקירה | צפו בתיעוד

הקרב על חנויות הסלולר, גם בי-ם: אלמונים ריססו מצלמות

המאבק על חנויות הסלולר בריכוזים החרדים, הגיע גם לירושלים. במהלך הלילה האחרון, הסתובב אלמוני בין חנויות בגאולה ובר אילן וגרם נזק כספי כבד, המשטרה פתחה בחקירה • צפו בתיעוד (חרדי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
האלמוני מזיק לחנויות, לצד הנזקים (צילום: מצלמות אבטחה)

המאבק על חנויות הסלולר בריכוזים החרדיים: כוחות משטרה וחוקרי מז"פ, הוזנקו הבוקר (רביעי) למספר חנויות באזור שכונת גאולה ואזור בר אילן בירושלים.

הרקע לחקירת המשטרה, כך נודע ל'כיכר השבת', הוא אלמוני שהגיע במהלך הלילה האחרון, לחנויות הסלולר בגאולה, והחל לרסס את מצלמות האבטחה בספריי שחור.

בנוסף, אותו אלמוני שכרגע המשטרה מחפשת אותו, החזיק ברשותו גם דבק למנועים, וסתם את מנעולי החנויות בדבק.

תיעוד ממצלמות האבטחה - בשכונת גאולה

בעלי החנויות סיפרו ל'כיכר השבת': "אותו אחד גרם לנו נזק כספי כבד, היינו צריכים להחליף צילנדרים וכן את מצלמות האבטחה, הזעקנו הבוקר את המשטרה, וכולנו תקווה, שהם אכן יטפלו בפורעי האלו כנדרש".

ל'כיכר השבת' נודע עוד, כי המשטרה פתחה בחקירה, ומנסה לאתר את החשודים, שעומדים מאחורי מעשי הוונדליזם שנערכו כאמור במהלך הלילה האחרון.

תיעוד ממצלמות האבטחה - בשכונת גאולה

כזכור, האדמו"ר מסטריקוב עוכב אמש (שלישי) במשך שעה ארוכה על-ידי המשטרה לאחר שהגיע יחד עם חסידיו ועם הרבנית קולדצקי, לביתו של בעל החנות "דידי פון" למכירת טלפונים בבני ברק, בניסיון לשכנעו לקבל את עמדתם.

במשך חודשים ארוכים שבעלי החנות "דידי פון" בבני ברק זוכה להפגנות, מחאות ושאר התנכלויות מצד גורמים שונים, המנסים להניא אותו ממכירת טלפונים שלא תחת פיקוח.

אמש, הגיע האדמו"ר מסטריקוב, כאמור, לביתו של בעל החנות, בניסיון לשכנע את אשתו, באמצעות הרבנית קולדצקי, שבעלה יקבל את הפיקוח הנדרש למכירת הטלפונים הכשרים.

עו"ד יהודה פריד, פרקליטו של האדמו"ר מסטריקוב, שעוכב על-ידי המשטרה עד ששוחרר, מספר ל"כיכר השבת" כי המשטרה אפילו לא חקרו את האדמו"ר.

"לאדמו"ר מאוד מפריע כל עניין המכשירים הלא כשרים", מספר עו"ד פריד, "והוא סבר שאולי כדאי להביא אישיות רבנית נשית שתנסה לדבר על ליבה של אשתו של אותו מוכר, ותסביר לה עד כמה זה גורם לעוגמת נפש ושלא מתאים שתהיה חנות כזו בעיר בני ברק.

"לצורך כך, האדמו"ר גייס את הרבנית קולדצקי והם נסעו ביחד לביתו של המוכר. הוחלט שהרב יישאר למטה ברכב והרבנית תעלה לבית ותנסה לדבר, אם תהיה שעת רצון והיא תסכים לדבר גם עם האדמו"ר הוא יעלה. הרבנית עלתה ודפקה בדלת הבית, האישה שכנראה ראתה אותה, סירבה לפתוח את הדלת ולדבר, הרבנית, בראותה שאין תשובה ירדה למטה והלכה לביתה, האדמו"ר שראה את הרבנית חוזרת החליט לחזור גם הוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר