הלוויה - עוד הלילה

טרגדיה קשה: בחור הישיבה פנחס וייס זצ"ל - נהרג בתאונה

בתאונה שהתרחשה הערב, נהרג בחור ישיבה משכונת גב"ש בי-ם, הלומד בישיבת נר זרח, הבחור נהרג לאחר שנפגע מרכב פרטי, בעת שהלך ברגל; "היה בדרכו חזור לישיבה ממבחן 'דרשו'" (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: איחוד הצלה)

טרגדיה קשה בדרום: בחור הישיבה פנחס וייס ז"ל, בן 16.5, נהרג בשעה האחרונה (ראשון) כתוצאה מפגיעת רכב בכביש 352 בסמוך לצומת עוצם.

בשל רצון המשפחה, לקיים עוד הלילה את הלוויה בירושלים, חבר הכנסת מקלב ואנשי זק"א נכנסו לתמונה, וסייעו בשחרור הגופה מבית החולים ברזילי באשקלון, הלוויה כאמור תערך עוד הלילה לקראת השעה 01:30, בירושלים.

בחור הישיבה, חצה את הכביש הסואן ונפגע מרכב שחלף בסמוך, נפצע קשה וכונני החירום, נאלצו לקבוע את מותו במקום.

ל'כיכר השבת' נודע, כי הוריו של הבחור מתגוררים בשכונת גבעת שאול בירושלים, והוא תלמיד בישיבת נר זרח במושב עוצם- הנמצאת סמוך למקום בו הוא נפצע על ידי רכב פרטי, בעת שהלך ברגל - בדרכו לישיבה .

חבר של הבחור מספר ל'כיכר השבת': "מדובר בבחורי יקר ומתמיד, הוא היה בדרכו חזרה לישיבה, ממבחן שערך בקריית גת, אין לנו מושג איך נתמודד עם השבר הזה".

עדי ראיה ובחורי הישיבה שהיו בסמוך למקום, סיפרו, כי היה מזעזע לראות את מגבעתו של הבחור לצד ספרי הלימוד מושלכים במקום, כאבן שאין לה הופכין.

זירת התאונה (צילום: איחוד הצלה)

דולב מרציאנו חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בנער הולך רגל שנפגע מרכב פרטי. ביצענו בו החייאה בזירת התאונה בניסיון להציל את חייו אך למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

חובש בכיר במד"א חיים עטיה סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרים במקום, נפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב לכיש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר