בלעדי ב'כיכר השבת'

הדרמה בדרך לאיראן; הגירסה של אנשי כת 'לב טהור'

בעולם עוקבים בדאגה אחר מאמצי אנשי כת 'לב טהור', לעבור מגואטמלה לאיראן; כעת, בכירי הכת, שוטחים בשיחה עם 'כיכר השבת' את גרסתם המלאה וחושפים את היעד הסופי (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המשפחה שנעצרה בדרך לאיראן (צילום: לפי סעיף 27א)

בישראל בארה"ב ובקנדה עוקבים בדאגה אחר מאמציהם של אנשי כת 'לב טהור', המונה לפי הערכות כ-280 אנשים, נשים וטף, לעבור מגואטמלה, בה שהו בשנים האחרונות - לאיראן, ומנסים בדרכים שונות למנוע זאת, מחשש לביטחונם של האנשים, במידה ויצליחו להיכנס לאיראן.

כעת, בכירי הכת, משוחחים עם 'כיכר השבת' ומציגים את גרסתם המלאה, החל מהשהות בגואטמלה ועד הניסיונות לעבור לאיראן, חרף מאמצי המדינות למנוע זאת מהם.

השיח עם אנשי הכת, הוא כמובן אנטי ציוני. כמעט בכל דבר הם מאשימים את הציונים, ואת מדינת ישראל, והאשמות הללו מופיעות כבר בפתח שיחתנו. "הציונים כדרכם מספרים שהם הצליחו לעצור כמה משפחות מהקהילה בשדה התעופה בגואטמלה", הם אומרים בפתח שיחתנו, "חלקם מספרים שזה אירע בגלל עניין ביטחוני, שלא יסעו חס וחלילה לאיראן, וחלקם מספרים סיפורים שהם נתפסו עם דרכונים מזוייפים".

"הציונים ממשיכים בדרכם לגרום לנו כל עוול שבעולם", הם מאשימים, "ושוב, כדרכם הנבזית, שהם 'דואגים לשלומינו' שלא נהיה כקלף מיקוח בידי האיראנים".

המעצר בשדה התעופה (צילום: לפי סעיף 27א)

חברי הכת, מסרבים להאמין ל'ציונים'. לדבריהם, "כבר כמה עשורים שהציונים מנסים להתעלל בנו, לרדוף אותנו, ולהשתמש בילדינו היקרים כקלף מיקוח, זאת המציאות האמיתית. אחרי שהציונים ניסו הכול, ובהדגשה על המילה הכל, כ"ק אדמו"ר שליט"א יושב בבית הסוהר הפדראלי בארה”ב, שאר העסקנים הבכירים גם נמצאים בבתי סוהר בגואטמלה ובארה"ב.

"הציונים חשבו שעכשיו יצליחו לפורר את 'האיום הגדול', את הקהילה שכל כך מתנגדת לדרכם ומכריזה לכל העולם כולו שאכן הזמנים לא השתנו, ואפשר לחזור לדרך היהדות הישנה מאז ומקדם, אבל הדמיון לא עבד כפי מה שהם רצו, 'היהודים המסריחים' עדיין מחזיקים מעמד".

הם מוסיפים ואומרים כי "הציונים לא הצליחו בכלל, למרות כל הקשרים האדוקים עם הממשלה האמריקאית והקשרים המלוכלכים עם שלטונות גואטמלה. בקהילת 'לב טהור' הולכים כל יום הלוך ונסוע, מעלה מעלה, מתפללים בכוונה, לומדים ומתחזקים ביראת אלוקים, אוכלים כשר – לא כשר תעשייתי – אלא כשר בתכלית ההידור, ומתלבשים בגדי הוד והדר, מה שהסירו הציונים בכח לפני שבעים שנה משארית הפליטה, יהודי ארצות המזרח, שבגדיהם לא שונו על ידי ההשכלה הארורה וגורמיה. היהודים המסכנים מתימן ומשאר מדינות ערב, בכו אז 'הכוני פצעוני נשאו את רדידי מעלי', מי יגלה עפר מעיניהם של כל הקדושים האלו, לראות קהילה פורחת ומשגשגת, המקבלים בחזרה את כל הלבושים הקדושים בשמחה, בעוז והדרה".

פשיטה על הכת בגואטמלה ומעצר שניים מבכיריה (צילום: המשטרה המקומית)

באשר למשפחה שנסיעתה לאיראן נבלמה בשדה התעופה, הם אומרים: "לגבי 'הדרמה הכושלת', מדובר באימא וחמשה ילדים שנסעו, היא הביאה איתה את הדרכונים שלה ורשות נוטריוני של האבא לנסיעה". לטענתם, "אנשי השגרירות של הציונים השתילו בשדה התעופה אנשים שלהם, אנשים שעבדו תחת מסווה של המשטרה המקומית, והם התנפלו עליה מיד בכניסתם לשדה התעופה, ולקחו מהם את הדרכונים בלי שום תירוץ הוגן, הם אמרו שהם צריכים לברר אם הניירות לא זוייפו.

"האנשים המוסווים של השגרירות הציונית, הביאו עוד אנשים ועוד אנשים, ועשו כמו מעצר על האימא ועל הילדים, איימו עליה שהם צריכים לשתף פעולה עם 'מתרגמת' בעברית, זאת כשהיא מדברת אנגלית וספרדית רהוטה, ואם לא הם יקחו אותה למעצר ויקחו את הילדים למשמורת.

"בינתיים הנציגים הציונים עשו תמונות ממנה ומשאר האנשים שליוו אותה, הם שלחו את התמונות בכל הרשתות החברתיות, בנצחונם המדומה שהם הצליחו לקחת בשבי אמא של הכת הקיצונית, וסוף סוף להשתלט על ילדיה".

לדבריהם, "האמא הנועזת לא נשברה, במקרה, הציונים לא ידעו איזה תפוח הם נשכו, אחרי כמה שעות מתישות פתאום הגיע העורך דין של האמא, הוא צעק לעבר כל המתעללים על מה ואיך הם הגיעו לפה, ואז פתאום כל הנציגים מהשגרירות של הציונים נעלמו אחד אחד, הם החזירו את הדרכונים בבושת פנים, ואנשי ההגירה צעקו על נציגי הציונים על החוצפה שלהם למה הם מתערבים בתחום שיפוט שלהם. אחרי שהנציגים הציונים עזבו את שדה התעופה, פקידי ההגירה אישרו לאמא שהיא יכולה לנסוע. שאר הפרטים לגבי הדרמה הכושלת וההשלכות הפליליות בעקבותיה, יבואו בעזרת ה' בהמשך".

המעצר בשדה התעופה (צילום: לפי סעיף 27א)

לטענתם, "הציונים כדרכם עלו לכותרות שהם ניצחו את לב טהור, ועוד פעם הם עצרו את הכת המסוכנת מללכת לאיראן, כבר שלושים שנה שהם 'מנצחים' ככה לתפארת מדינת ישראל וכל קוני הלוקשים שלהם, וגם לתפארת כל מחפשי תשומת הלב, שמחפשים טרמפ לככב בתקשורת, מה שהם לא חולמים שכל מה שכתוב פה מתועד, ויתפרסם בקרוב".

לשאלתנו, האם אנשי כת 'לב טהור' נוסעים לאיראן, הם משיבים: "אנחנו לא נכס וצעצוע של המדינה הציונית, אנחנו יהודים נאמנים לה' ולתורתו, ואכן אנו נוסעים הלוך ונסוע לגאולה השלימה, בקיום היעוד של ושבת עד ה' אלקיך ושמעת בקולו.

"לא משנה לאיזה מקום בפועל נוסעים, כל מגמתינו היא לשמור על היהדות שלנו, האוצר היקר שניתן לנו מאדון הכל, ואנחנו מתמקדים רק בזה, וכל אפשרות והשתדלות שמאפשרים לנו לקיים את התורה בדרך הניתנה לנו מסיני - אנחנו נעשה, אנו לא צריכים לקבל שום הסכמה משום גורם שבעולם, שלא נדבר שאנחנו לא מחכים לשום הסכמה מהציונים שונאי ה' ותורתו, הם, מנהיגיהם, כתביהם ורבניהם".

המעצר בשדה התעופה (צילום: לפי סעיף 27א)

ראשי הכת מוסיפים ואומרים בשפתם כי "אנחנו נוסעים לארץ הקודש, ארץ האבות, הארץ שנשבע ה' לתת לאברהם ליצחק וליעקב ולזרעם אחריהם. בינתיים, עד שיתקיים היעוד 'לאחוז בכנפי הארץ וינערו רשעים ממנה', אנחנו נעים ונדים בארצות הגלות כמו כל אבותינו ורבותינו הקדושים מדור דור, ומקיימים את הפסוק 'ויתהלכו מגוי אל גוי וממלכה אל עם אחר', ומתפללים שיתקיים בנו ההמשך 'לא הניח איש לעשקם ויוכח עליהם מלכים', 'אל תגעו במשיחי ובנביאי אל תרעו'.

"ברגע שארץ הקודש תתפנה משונאיה הציונים אנחנו נהיה הראשונים לחזור אליה בבכי ובשירות, כמאמר הפסוק 'כי רצו עבדיך את אבניה ואת עפרה יחוננו', אמן".

כזכור, במשרד החוץ אישרו אמש לראשונה כי נעשית פעילות בעניין הכת, בתיאום עם מספר מדינות. "מדינת ישראל פועלת בעניין כת לב טהור במגוון ערוצים - מדיניים, משפטיים ואחרים, בתיאום עם מספר מדינות רלוונטיות נוספות", כך נמסר ממשרד החוץ ל'כיכר השבת'. עוד נמסר כי "פעילות זו מתבצעת בכפוף למגבלות הנובעות מהעובדה שהכת מצויה מחוץ לישראל, על כל המשתמע מכך".

  • תמונה זו מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר