הרופאים: "נס גדול"

הגרב"מ אזרחי התעורר ונותק ממכשיר ההנשמה

אחרי שאושפז בבית החולים בעקבות זיהום ומצוקה נשימתית, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, ראש ישיבת 'עטרת ישראל' וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' - התעורר, תקשר עם בני משפחתו ששהו לצדו ונותק ממכשיר ההנשמה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגרב"מ אזרחי (צילום: Aharon Krohn/Flash90)

לקיים בנו חכמי ישראל: הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, ראש ישיבת 'עטרת ישראל' וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', שאושפז אמש בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים - התעורר היום (שלישי) בשעת צהרים, תקשר עם בני משפחתו ששהו לצדו ונותק ממכשיר ההנשמה.

התפילות בכותל לרפואת ראש הישיבה (צילום: רשת העיתונאים הנקודה)

מצבו של ראש הישיבה עדיין מוגדר קשה, בשל הזיהום שממנו סובל, אולם בבית החולים מדגישים כי ההתעוררות והניתוק ממכונות ההנשמה בתוך זמן קצר כמוה כנס גדול.

כזכור, הגרב"מ, בן ה-92, אושפז לאחר שסבל מזיהום ומצוקה נשימתית, ובבית החולים הוחלט להעביר את ראש הישיבה לאשפוז במחלקת טיפול נמרץ, שם הוחלט להרדים ולהנשים את הרב.

בהיכלי הישיבות הקדושות, בכוללים, בתלמודי התורה ובבתי הכנסת, פתחו את הבוקר בתפילות לרפואתו השלימה של הגאון רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה, בתוך שאר חולי עמו ישראל. היום לפני תפילת מנחה התקיימה אמירת תהלים משותפת בהיכל הישיבה.

מחוץ לחדרו הבוקר. נראים אחיו; הגר"י אזרחי והרב אורי אזרחי, רב ביה"ח הדסה הרב קליין ובנו הגר"א אזרחי (ללא קרדיט)

אחד מבני המשפחה סיפר הבוקר ל'כיכר השבת': "אנחנו אופטימיים מאוד, ומקווים לנס. אנחנו מבקשים מכל מי שיכול, להרבות בתפילה עבור ראש הישיבה - שרבים צריכים לו". בהמשך היום, כאמור, התעורר ראש הישיבה ותקשר עם מקורביו.

רק במוצאי השבת האחרונה השתתף ראש הישיבה במעמד הסיומים בהיכל ישיבת מיר, לעילוי נשמת ראש הישיבה הגרנ"צ פינקל זצ"ל, שם נשא דברים נרגשים במעמד מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

התפילה בכותל המערבי לרפואת ראש הישיבה (יעקב חנינה, הנקודה)

כזכור, לפני כחמישה חודשים, ראש הישיבה היה מאושפז בבית החולים, בשל חולשה ודלקת, ולאחר מספר ימים, הוא שוחרר מבית החולים. לפני כשנה, בתחילת 'זמן חורף'.

מחוץ לחדרו הבוקר. נראים אחיו; הגר"י אזרחי הרב אורי אזרחי, רב ביה"ח הדסה הרב קליין ובנו הגרב"צ אזרחי (ללא קרדיט)

ראש הישיבה נדבק בנגיף הקורונה, יחד עם רעייתו ולמרות החשש שהיה בקרב התלמידים והמשפחה, בחסדי שמיים, הוא התגבר על הנגיף תוך מספר ימים.

צפו בתיעוד בלעדי מבית החולים, היום.

התפילות בכותל לרפואת ראש הישיבה (צילום: רשת העיתונאים הנקודה)
התפילות בכותל לרפואת ראש הישיבה (צילום: רשת העיתונאים הנקודה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר