לאחר שבוע סוער

ח"כ איתמר בן גביר משחזר את רגעי התקיפה

הביקור בחדר אסיר חמאס והתקיפה של ח"כ איימן עודה; ההתנגדות למעצר מנהלי; ההסתה שקדמה לרצח רבין והנאום של יאיר לפיד • ח"כ איתמר בן גביר בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

בתום שבוע סוער בו הותקף על ידי יו"ר 'הרשימה המשותפת', ח"כ איימן עודה, בעת שביקר אסיר חמאס השובת רעב ומאושפז בבית החולים 'קפלן' ושבוע בו ציינו את יום הזיכרון לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, ח"כ איתמר בן גביר התארח באולפן 'כיכר השבת'. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

בן גביר התייחס לתקיפה בבית החולים: "מטרת הביקור הייתה לראות איזה 'גן עדן' נותנים לאסיר, מה התנאים. מה התפקיד שלי כח"כ אם לא לבדוק את האירועים הללו. איימן עודה הגיע אחרי, הוא חם לי את הדרך. החוצפה והתעוזה, חבר כנסת יכול למנוע מלהיכנס? הוא חסם את המחלקה.

"הדבר שהיה שיא, שאחרי שהיו חילופי דברים קשים, הוא פשוט בא ותקף אותי. דחיפה זו תקיפה. אם זה היה הפוך, אני מניח שהיועמ"ש כבר היה מורה לפתוח בחקירה. הגשתי תלונה במשטרה".

ח"כ איתמר בן גביר בריאיון לישי כהן

באשר לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, אמר ח"כ בן גביר: "אתה יודע מה הוביל את יגאל עמיר לרצוח? אם אני מנתח את הסיפור הזה, זו סתימת הפיות. זה שרבין עמד על המרפסת ואמר 'הם לא מעניינים אותי, אני לא שומע להם'.

"אני אומר שלא שמעו, שלא הקשיבו, לא נתנו במה לאופוזיציה, אלו ששלטו אז, גם רה"מ רבין, זה שהם גנבו שלטון, זה מה שהוביל לאווירה של אז".

ח"כ בן גביר הוסיף: "ההפגנות שאני הפגנתי אז, זה היה נכון, זה היה אמיתי. אני היום בן 45, אב לשישה ילדים, יש דברים שאני אומר לעצמי שהיום לא הייתי עושה. אבל שלא תהיה אי הבנה: מי שנמצא בצד של האויב - זה לא אני".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר