שיחה על פריד ויהדות

אביב גפן: "אני מחכה שהרוחניות תיגע בי ואז אשוב בתשובה"

היוצר שהיה סמל לחילוניות ולאחרונה שינה את דעותיו, דיבר על בנט ושקד, הקשר הקרוב עם אברהם פריד, היחסים עם החרדים והפגישות עם רבנים: "מחכה שהיהדות תיגע בי" (TV)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
גפן בהרצאתו היום (צילום: ללא קרדיט)

הזמר והיוצר אביב גפן הגיע היום (רביעי) לשאת הרצאה מיוחדת לפני אישי ציבור, פעילים חברתיים ועובדים ברשויות המקומיות, והתייחס לקרע הפנימי בעם בין דתיים לחילונים, היחס לחברה החרדית במשבר הקורונה ושיתוף הפעולה שלו עם גדול הזמר החסידי אברהם פריד במטרה להביא לאחדות בעם.

בסיום ההרצאה הנדירה שוחח גפן, שרגיל להופיע כמוזיקאי, עם פרשן 'קול ברמה' ישראל כהן ועם ידידיה לאו בנו של הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו - המשמש כיועץ לענייני חרדים לשלטון המקומי והצהיר בפניהם כי המטרה שלו בשנה הקרובה להביא לאחדות בעם ולקירוב בין כלל המגזרים והשבטים שמרכיבים את אוכלוסיית מדינת ישראל.

על רצח ראש הממשלה יצחק רבין שהשבוע חל יום האזכרה שלו, אמר גפן: "אני שמח שגדולי התורה מגנים ומתנערים את השיח האלים בחברה הישראלית, זה מאוד חשוב. נפתלי בנט ואיילת שקד מפחדים לאחרונה על החיים שלהם בעקבות ההסתה".

גפן עם העיתונאי ישראל כהן, היום

גפן שהיה סמל לאנטי דתיות והשתנה לאחרונה בדעותיו - התייחס לקשר שלו ליהדות: "היום אני עדיין אדם חילוני, אני נפגש עם רבנים ולומד את העולם שלהם, אני מחכה שהרוחניות תיגע בי ואז אולי אשוב בתשובה, כרגע אני מתנחם מאביתר בנאי שחזר בתשובה, הוא היה האדם הכי חילוני. בי זה עדיין לא נגע, שזה יגע בי אולי הדברים יראו אחרת".

על השיר 'בצורת' שהוציא בשנה האחרונה עם הזמר אברהם פריד אמר גפן: "אברהם פריד הוא אחד מגדולי הזמר החרדי, אדם מקסים, בקורונה דיברנו יחד על החשיבות לאחד את עם ישראל - דרך הקלטת שיר משותף, נוצר בנינו חברות עמוקה, מאז אנחנו בקשר כל יום, גם הוא חושב שמאז הקורונה ישראל התרחקה מעצמה, אני והוא עובדים כל הזמן לחבר ולאחד את עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר