אם לתשעה ילדים

אסון במשפחה חרדית בבית שמש: הבן דקר את אמו למוות

כוחות משטרה הוזעקו לעיר בית שמש בעקבות דיווח שהתקבל אודות אישה שנדקרה בביתה. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותה ובנה בשנות העשרים, הסובל מבעיות נפשיות נעצר (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז בחשוון תשפ"ב | 22.10.21
זירת האירוע, שכן המשפחה מספר (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

הבוקר (שישי) מעט אחרי השעה 09:30, התקבל במשטרה דיווח מבני משפחה ששהו בדירה בשכונת רמת אברהם בבית שמש כי צעיר תוקף את אימם, חרדית אם לתשעה, בביתם בעיר בית שמש. שוטרים שהגיעו לדירה בתוך דקות בודדות, עצרו את החשוד (27) במעשה, בנה של האשה, וגורמי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה של האם (52).

כוחות משטרה נוספים בהם חוקרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים ומעבדה ניידת לזיהוי פלילי, הגיעו אף הם לזירה והחלו בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים.

החשוד במעשה הועבר לחקירה במשטרה והחקירה נמשכת. לפני זמן קצר, סגן מפקד מחוז ירושלים תנ"צ דני לוי הגיע לזירה וקיים הערכת מצב במקום. חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ציון.

במהלך הסופ״ש יובא החשוד במעשה הרצח לבימ"ש, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה.

(באדיבות המצלם)

על פי דיווחים, הדוקר אדם שאינו בריא בנפשו. על פי השכנים, אתמול הבן החשוד ברצח הגיע לאחד השכנים ביקש סיגריה ואמר שאמא שלו לא מוכנה לקנות לו סיגריות.

מדוברות מד"א נמסר, כי בשעה 09:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על אשה מחוסרת הכרה על רקע אלימות, ברחוב הרב ישראל גרוסמן, בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה, קובעים את מותה של אשה בשנות ה- 50.

חובש על אופנוע מד"א משה הלל, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אשה בשנות החמישים מחוסרת הכרה, עם סימני אלימות קשים, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, הפציעות היו קשות מאוד ובתוך ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר