בשורות טובות

הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שוחרר מבית החולים

ימים ספורים לאחר שאושפז במצב רפואי מסובך, כשהוא מורדם ומונשם, ערב שבת קודש ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, שוחרר לביתו מבית החולים 'הדסה עין כרם' (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגרב"מ אזרחי (צילום: שלומי כהן)

חבר מועצת גדולי התורה, ראש ישיבת 'עטרת ישראל', הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, שוחרר היום (שישי) לביתו, מבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, בו היה מאושפז.

בתחילת השבוע אושפז ראש הישיבה בן ה-92 כשהוא בסכנת חיים ובמצב רפואי מורכב, לאחר שסבל מזיהום ומצוקה נשימתית. בבית החולים הוחלט להעביר את ראש הישיבה לאשפוז במחלקת טיפול נמרץ, שם הוחלט להרדים ולהנשים את הרב.

ראש הישיבה הגיע לבית החולים במצב קשה, והרופאים בתחילה לא היו אופטימיים באשר למצבו. אך לאחר כיממה, בחסדי שמיים חל שיפור משמעותי במצבו, והיום הוא שוחרר לביתו.

בביקור בבית החולים: אחיו של רה"י; הגר"י אזרחי הרב אורי אזרחי, רב ביה"ח הדסה הרב קליין ובנו הגרב"צ אזרחי (ללא קרדיט)

ההטבה במצבו של ראש הישיבה החלה כאשר החל לתקשר עם בני משפחתו ששהו לצדו. לאחר שעות ספורות, הרופאים החליטו לנתקו ממכשיר ההנשמה, בשל השיפור המשמעותי במצבו.

אתמול, כך לפי מקורביו של ראש הישיבה, חל שיפור נוסף במצבו של ראש הישיבה, והיום החליטו הרופאים כי ניתן לשחררו מבית החולים.

כדי לשמח את ראש הישיבה, בני המשפחה הביאו לו אמש את הספר החדש שלו - 'ברכת מרדכי' על מסכת נדרים, רה"י עיין בספר וקורת רוח מרובה נחה עליו.

ראש הישיבה מעיין בספר החדש, אתמול

כזכור, לפני כחמישה חודשים, ראש הישיבה היה מאושפז בבית החולים, בשל חולשה ודלקת, ולאחר מספר ימים, הוא שוחרר מבית החולים. לפני כשנה, בתחילת 'זמן חורף', ראש הישיבה נדבק בנגיף הקורונה, יחד עם רעייתו ולמרות החשש שהיה בקרב התלמידים והמשפחה, בחסדי שמיים, הוא התגבר על הנגיף תוך מספר ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר