הרצח המחריד בבית שמש

חרף בקשת המשפחה: בית המשפט אישר לנתח את הגופה

בדיון שהתקיים בערב שבת אישר בית המשפט השלום בירושלים את ניתוחה של האם החרדית שנרצחה בידי בנה ביום שישי • המשפחה תעתור לבג"ץ • ב'עדה החרדית' מתכוונים להפגין (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החשוד מובא למשפט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

זמן קצר לפני כניסת השבת אישר בית המשפט השלום בירושלים, לבקשת משטרת ישראל ובניגוד לבקשת המשפחה שומרת המצוות, והאריך את מעצרו של החשוד הצעיר ברצח אמו בבית שמש בעשרה ימים נוספים.

כזכור, וכפי שדווח ב'כיכר השבת', בבוקר יום שישי, מעט אחרי השעה 09:30, התקבל במשטרה דיווח מבני משפחה ששהו בדירה בשכונת רמת אברהם בבית שמש כי צעיר תוקף את אימם, חרדית אם לתשעה, בביתם בעיר בית שמש. שוטרים שהגיעו לדירה בתוך דקות בודדות, עצרו את החשוד (27) במעשה, שמאובחן כמי שאינו בריא בנפשו, בנה של האישה, וגורמי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה של האם (52).

מהמשטרה נמסר כי היא ממשיכה בחקירת המקרה.

בדיון שהתקיים בעניין נתיחת הגופה בבית המשפט, זמן קצר קודם השבת, ביקשו אחיו וגיסו של החשוד למנוע נתיחה אחרי המוות. "אנחנו רוצים להתנגד לנתיחה", אמר נציג המשפחה. "אנחנו אנשים דתיים, יש עדים וכל מה שצריך. לא נראה לנו שיש סיבה לחלל את כבוד המת. נשמח שבית המשפט לא יאפשר לנתח. עברנו מספיק יום לא נורמלי. מצד אחד אנחנו מבינים את המצב שלו מצד שני איבדנו אימא. תקלו עלינו".

חרף זאת השופטת, כאמור, דחתה את בקשתם ואישרה את נתיחת הגופה. כמו כן השופטת לא אפשרה למשפחה להגיש ערר למחוזי אלא רק לפנות לבג"צ.

ל'כיכר השבת' נודע כי המשפחה מתכננת לעתור לבג"צ. ‏המשפחה כבר הגישה לבית משפט השלום בקשה לעיכוב ביצוע, מחר תגיש המשפחה ערר לבג"ץ על ההחלטה לנתח את הגופה.

בעדה החרדית נערכים להפגנות בשל החשש כי אכן ינתחו את הגופה.

עורכי הדין דרור שוסהיים ושניר אלמליח מלווים את המשפחה בהליך המשפטי. ארגון זק"א מסייע למשפחה מאז האסון ביום שישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר