חשיפת 'כיכר'

דרמה בחקירת החטיפה והרצח: חשוד חתם על עד מדינה

שבועות אחדים אחרי שנעצרו בחשד למעורבות ברצח ובהיעלמות לפני יותר מ-30 שנה, אחד החשודים החרדים חתם על הסכם עד מדינה • מעצרים נוספים צפויים (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר אחד החשודים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

התפתחות דרמטית בחקירת החטיפה, ההיעלמות והרצח של ניסים שטרית ואברהם אדרי לפני יותר משלושים שנה: המשטרה חתמה על הסכם מדינה עם אחד מהחשודים. כך חושף הכתב משה נוסבאום בחדשות 12. החתימה עתידה לקדם באופן משמעותי את החקירה, ומדובר בהישג אדיר של ימ"ר ירושלים.

החשוד שעמו נחתם ההסכם היה מעורב בשני מקרי הרצח. ל'כיכר השבת' נודע כי בקרוב צפויות התפתחויות בתיק החקירה וכן צפויים מעצרים נוספים.

מוקדם יותר היום (חמישי) הובאו חשודים שנעצרו בפרשייה לדיון בפני שופט על הארכת מעצר. בתום הדיון מעצרם של כמה מהחשודים הוארך בשבעה ימים.

כזכור וכפי שדווח בכיכר השבת, בשבועות האחרונים נעצרו חמישה חשודים, בהם בנו שר שר בכיר לשעבר במעורבות בפרשיות שהסעירה את המדינה בשנות ה-80 וה-90. הפרשייה הראשונה הוא תיק היעדרות של הנער ניסים שיטרית, בן ה-17, בשנת 1986. שטרית, תושב שכונת סנהדריה בירושלים, נעדר במשך עשרות שנים. חצי שנה קודם שנעדר, נחטף מהישיבה בה הוא לומד בעיר אשדוד, על פי החשד על ידי אנשי 'משמרת הצניעות'.

האירוע השני, עליו נחקרים החשודים, הוא רצח מנהל ישיבה בשם אבי אדרי, שנרצח בשנת 1990. גופתו נמצאה עם סימני אלימות קשה ועל פי החשד, כגם הוא נרצח על ידי אנשי 'משמרות הצניעות'.

כזכור, בתחילת החודש נחשף ב'כיכר השבת' כי חוקרי משטרה בלבוש אזרחי וחוקרי זיהוי פלילי נצפו לאחרונה באתרים שונים בעיר ירושלים וסביבתה, כפעילות שמסתמנת עד כה כאיסוף ראיות במסגרת חקירת תיק רצח שארע לפני עשרות שנים בירושלים או בסמוך לה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר