24 מיליארד דולר

הגולשים הכריעו: אילון מאסק ימכור 10% ממניות טסלה

מנכ"ל טסלה, המיליארדר אילון מאסק, עשה סקר ברשת הטוויטר ושאל את עוקביו - האם למכור כ-10% ממניות החברה שלו • 57.9% מהגולשים הצביעו בעד המכירה (חדשות, עולם)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
אילון מאסק. עשרות מיליארדי דולר (צילום: שאטרסטוק)

מייסד חברת הרכב החשמלי 'טסלה', אלון מאסק, צייץ אמש (שבת) בחשבון הטוויטר שלו, האם למכור עשרה אחוזים מהמניות שלו, היום, הכריעו רוב הגולשים, שהוא צריך למכור.

כ-3.5 מיליוני אנשים השתתפו בסקר שערך המיליארדר בחשבון הטוויטר שלו, כאשר 56% (שהם כ-2 מיליון איש), ענו שעליו למכור 10% ממניותיו בטסלה, וזאת כדי לשלם מסים על הרווח שעשה מעליית שער המנייה.

מאסק הבטיח בציוץ המשך, כי יעמוד בהבטחתו ואכן ימכור עשרה אחוזים מאחזקותיו בטסלה, מה שיגרום מחר לטלטלה בשוק העולמי.

כזכור, השאלה החריגה הגיעה בעקבות טענות רבות שנשמעו כלפי מאסק. "הרבה מאוד נאמר בזמן האחרון על כך שרווחים לא ממומשים מהווים אמצעי להתחמקות מתשלום מס, אז אני מציע למכור 10% ממניות טסלה שלי", כתב על כך.

למאסק יש אחזקות בטסלה בשווי של כ-250 מיליארד דולר, ואם ימכור 10 אחוז מהם הוא צפוי לקבל כ-25 מיליארד דולר, כך ש-12 מיליארד דולר מהם ילכו לתשלום מס.

הציוץ הפך בתוך דקות לויראלי כשכמעט שלוש מיליון איש השיבו עליו והתוצאות צמודות: 57 אחוז לטובת מכירה ו-43 אחוז לטובת קנייה. מאסק הוסיף כי הוא מתחייב לציית לתוצאות הסקר.

מאסק מדורג במקום הראשון ברשימת עשירי העולם של המגזין היוקרתי 'פורבס' והונו נאמד בסביבות ה-320 מיליארד דולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר