הקורונה משתוללת

פרופ' אש: יתכן שניאלץ לאסור חלק מהטיסות לאירופה

בצל החשש מחדירת ווריאנטים נוספים לישראל, יתכן כי טיסה מכמה מדינות באירופה תיאסר • מנכ"ל משרד הבריאות סייג: בשלב זה אין בכוונת המשרד לעצור את השמים (קורונה, ארץ)

טיסה בעידן קורונה. אילוסטרציה (צילום: שטארסטוק)

הקורונה משתוללת באירופה, ובמשרד הבריאות מודאגים מחדירת ווריאנטים נוספים לישראל. מדינת ישראל הצליחה באמצעות החיסון השלישי לגרום לדעיכתו של הגל הרביעי, אולם אנשי משרד הבריאות חוששים כל העת מווריאנט שיחדור לישראל ויגרום להתפרצות מחודשת.

בראיון ל-ynet אמר הפרופ' נחמן אש, מנכ"ל משרד הבריאות, כי יתכן שישראל תיאלץ להגדיר כמה מדינות מאירופה כמדינות אדומות, ולמנוע מישראלים לטוס אליהן. עם זאת סייג הפרופ' את דבריו ואמר כי בשלב זה אין בכוונתו של משרד הבריאות לעצור את השמים ולמנוע כניסת תיירים באופן גורף.

עוד אמר פרופ' אש ל-ynet' כי הסיבה היחידה שבגינה לא החלו בחיסון ילדים בישראל, היא העובדה שבקבוקוני החיסונים עדיין לא הגיעו לארץ בכמות מספקת. ברגע שיגיעו הבקבוקונים, כנראה לקראת תחילת שבוע הבא, יחל משרד הבריאות לחסן ילדים.

כזכור, משרד הבריאות הודיע בסוף השבוע שעבר כי הצוות לטיפול במגפות (צט"מ) המליץ להתחיל לחסן ילדים מגילאי 11-5, ומשרד הבריאות ידון בסוגיה. כעת מתברר שנפלה החלטה במשרד הבריאות לפיה יחוסנו הילדים עם הגעת החיסונים לישראל.

גם ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום לחיסוני הילדים, בישיבת הממשלה, ואמר: "במהלך היום, יאושר החיסון לילדים בישראל. זו כמובן הבחירה של כל הורה, אבל אני קורא להורים לשמור על הילדים שלכם ולחסן אותם. את בני הקטן, דוד, אני כמובן אקח להתחסן ברגע שזה יתאפשר. יכול להיות שאימא תיקח אותו, אבל אנחנו ניקח אותו להתחסן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר