"מה הם חשבו להשיג"

פגישת האדמו"רים עם הנדל: החסידים מוחים נגד העסקנים

שעות לאחר פגישת האדמו"רים והרבנים עם שר התקשורת, ולאחר שפורסמו תיעודים מתוך הפגישה, נשמעות טענות בקרב חסידים על זלזול בכבודם של האדמו"רים (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
פגישת האדמו"רים מוקדם יותר (צילום: באדיבות המצלם)

שעות לאחר פגישת האדמו"רים והרבנים עם שר התקשורת יועז הנדל, ולאחר שפורסמו תיעודים מתוך הפגישה, נשמעת טענה בקרב חסידים ותלמידים של הרבנים על זלזול בכבודם של האדמו"רים והרבנים.

בתיעוד מתוך הפגישה שעסקה בעניין הקומה הכשרה, נשמע השר אומר לאדמו"רים "אני מעריך מאד את המאמץ שעשיתם כדי לבוא לכאן. אני מניח שהאדמו"רים לא מכירים אותי, אבל אני לא נוהג למרוח דברים, ולכן אני רוצה לייצר לכם כאן את תמונת המציאות".

קודם כל אנחנו נמצאים היום במצב שבחברה החרדית ישנם רבים שמחזיקים שני טלפונים, האחד כשר, והשני שאינו כשר.

בנוסף, המצב הוא שלפחות 50% מהחברה החרדית מחוברים לאינטרנט, ולכן אם אתם רוצים לטמון את הראש בחול זה בסדר, אבל אלו המספרים שיש לנו, ואם אתם רוצים למצוא לזה פיתרון זה בסדר.

עוד הוסיף הנדל ואמר כי בנושא הפולמוס ובעניין המשל של ה'חפץ חיים' אודות העגלה הריקה והמליאה, אני מרגיש שאני עגלה המליאה לגמרי.

עוד הוסיף השר ואמר: "אני מרגיש מאד נוח לשבת איתכם, אני מכבד אתכם מאד וברצוני לומר לכם שאני דואג לילדיי בדיוק באותה מידה שאתם דואגים לילדכם, אך בסוף הויכוח האמיצי שנמצא כאן על השולחן הוא איך מתייחסים למדינת ישראל, והאם המדינה יכולה להסדיר את מה שקורה במרחב שלה.

אחד החסידים אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי לא ברור מדוע בחרו העסקנים לבייש ולגרום להשפלה כזאת כלפי האדמו"רים, בהתחשב בכך שסביר להניח שדעתו של הנדל בנושא היתה ידועה לעסקנים, וכי לא ברור מה הם חשבו להשיג בפגישה שגרמה לטירחה רבה בקרב האדמו"רים והרבנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר