בצל פרשיית הרצח

החוויה המטלטלת של השחקן החרדי עם משמרת הצניעות

השחקן החרדי אפי סקקובסקי חושף את המפגש המטלטל עם אנשי משמרות הצניעות כשהיה בן 13 בלבד: "אני רואה מאחורי חסיד עם חם-צוואר ואוזנייה ולפתע קבוצת ברסלבים קופצים עלי" (אקטואלי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אפי סקקובסקי (צילום: מני וקשטוק)

בצל פענוח פרשיות הרצח וההיעלמות לפני 30שנה, השחקן החרדי, אפי סקקובסקי, חושף את המפגש המטלטל עם אנשי משמרות הצניעות: "אני מסתובב ואני רואה מאחורי חסיד עם חם-צוואר ואוזנייה".

בפוסט שפרסם ברשתות החרדיות שחזר סקקובסקי: "בעקבות התפוצצות פרשית הרצח של משמרת הצניעות נזכרתי בסיפור שהיה לי עם משמרת הצניעות כשהייתי בן 13, לפני 15 שנה".
לדבריו: "הייתי ילד יתום, משועמם, שמסתובב כל היום והלילה ברחובות, לא בעייתי, חמודי כזה שמסתובב כל היום ומצחיק את הגדולים. בצהרי יום סתמי חבר לקח אותי לגוצ'ה, אין ירושלמי בגילי שלא מכיר, חדר אינטרנט, מוזנח בנין ליד התחנה המרכזית.

"נכנסנו לשם, לקחנו מחשב, ולא היה לנו מושג מה עושים איתו פתחנו אינטרנט נכנסנו לספורט 5. איזה בחור שישב לידינו וראה שאנחנו טריים בעסק, ניגש אלינו ואמר עזבו את האינטרנט זה סתם מסוכן, ופתח לנו סרט מלחמה עם חרבות ישבנו שעתיים קיטרנו 2 חפיסות מלברו אדום ויצאנו לדרכנו, הוא לביתו ואני לתחנה חיכיתי לקו 32 לכיוון הבית ועישנתי סיגריה בשיחים כדי שאפחד לא יתפוס אותי".

סקקובסקי משחזר את הרגעים הדרמטיים מאחורי השיחים: "לפתע אני שומע מאחורי דיבור בלחש - 'הוא פה מאחורי השיח'. אני מסתובב, אני רואה מאחורי חסיד עם חם-צוואר ואוזנייה, אני מסתובב קדימה חזרה ולפתע קבוצת ברסלבים מגודלים קופצים עלי. 'אנחנו משמרת הצניעות כדאי לך לשתף פעולה', החלתי לרעוד ולבכות".

לדבריו, אנשי משמרת הצניעות איימו עליו: "אנחנו עוקבים אחריך מגוצ'ה, אנחנו יודעים איפה אתה גר, יודעים עליך הכל, או שתשתף פעולה או שנתקשר לאבא שלך".

"פחדתי ואמרתי ברור שאני רוצה לשתף פעולה", משחזר השחקן החרדי: "לקחו אותי להונדה שחורה עם חלונות שחורים. והעסקה הייתה כזאת: אתה תעיד שראית סרטים במקום אחר מול בבניין כלל, ואח"כ תחזור בתשובה ונשחרר אותך, הסכמתי רשמתי את המספר שלו על דף ולפני שיצאתי מהרכב שאלתי אותו בתמימות למה לך מותר לשמוע רדיו חילוני? (היה דלוק רשת ב') אז הוא ענה; 'אנחנו צריכים לדעת מה קורה בעולם בשביל לטפל בדברים'".

ואז מגיע שלב העדות במשטרה ו'החזרה בתשובה': "למחרת הלכנו למגרש הרוסים, ולפני שהלכנו לפקידה לתת עדות, הלכנו למפקד (החבר של הבחור) להגיד שלום..... משם המשכנו לרחוב צפניה לרב והמפעיל שלהם, לתהליך חזרה בתשובה, כמה מפגשים שדיברנו על תשובה, ועל אינטרנט, עד שהרב אמר שהוא מרגיש שחזרתי בתשובה...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר