החלטה דרמטית

הנהלת ציון הרשב"י: החל מסוף השבוע המתחם יהיה סגור

שבעה וחצי חודשים אחרי האסון המחריד, חברות הביטוח מסרבות לבטח את מתחם ציון הרשב"י בהר מירון • הנהלת המתחם הודיעה: החל מחצות הלילה בין רביעי לחמישי המתחם ייסגר למבקרים (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
ציון הרשב"י במירון (צילום: David Cohen/Flash90)

החל מיום חמישי הקרוב, בכוונת הנהלת קבר הרשב"י לסגור את המתחם לכניסת מבקרים. זאת לאחר שלא נמצאה חברת ביטוח המוכנה לאבטח אותה מפני נזקים העלולים להיגרם למבקרים. כך על פי דיווח של קובי נחשוני ב-Ynet.

כפי שכבר דווח, חברת הביטוח השונות מסרבות לאבטח את המתחם, לאחר האסון הגדול שאירע בל"ג בעומר האחרון ובו קיפדו את חייהם 45 קורבנות לאחר הדלקתו של האדמו"ר מתולדות אהרן, מחשש לנפגעים נוספים.

מאז פועל מתחם הקבר ללא ביטוח, ואלפי המבקרים במקום מדי יום - לא מבוטחים, כך שאם חלילה ייגרם לאי מי מהם נזק כלשהו, הוא לא יקבל פיצוי כספי.

לאחרונה, כך לפי הדיווח של נחשוני, לאחר שהרשויות במדינה לא הצליחו למצוא פתרון, הודיעה 'ועדת החמישה' האחראית על ניהול המקום כי היא מסירה אחריות מהנעשה בו, וכאמור - החל מחצות ליל חמישי (הלילה בין רביעי לחמישי) הוא צפוי להיסגר.

ב-ynet חשפו מכתב של אלי פריינד, מנהל קבר הרשב"י לשר לשירותי דת מתן כהנא בו כתב, בין היתר כי "ועדת החמישה עשתה ועושה מאמצים רבים כדי למצוא פתרון למצב הבעייתי שנוצר, והוסיף כי "בעקבות המצב, הנני להודיעך כי אם לא יימצא פתרון בצורת כתב שיפוי ו/או פוליסת ביטוח לוועדת החמישה, תיאלץ הוועדה להודיע על סגירת ציון קבר הרשב"י החל מיום רביעי י"א טבת תשפ"ב (15/12/21) בשעה 24:00".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר