אסון הטורנדו

ארה"ב: עשרות הרוגים; יותר ממאה נעדרים

לפחות 64 מההרוגים זוהו, זאת לצד מעל מאה נעדרים שסיכויים יורד ככל שהזמן חולף. "יעבור לפחות עוד שבוע עד שנוכל למצוא את כל הנעדרים" אמר מושל קנטקי (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: 27 א')
תיעוד מההוריקן (27א)

אסון כבד בארה"ב: 64 בני אדם לפחות זוהו כמתים כתוצאה מהטורנדו שפקד את ארצות הברית בסוף השבוע שעבר. לצד זאת, 105 בני אדם עדיין מוגדרים נעדרים ומצבם לא ידוע.

"עם כמות הנזק וההרס שיש לנו כאן, ייקח לנו לפחות שבוע עד שנגיע למספר סופי של כמות ההרוגים" אמר מושל מדינת קנטקי אנדריי באשיר.

תיעוד מההוריקן (27א)

מתוך כלל ההרוגים שאותרו, 18 מהם עדיין לא זוהו וגיאלים נעים מפעוט בן כמה חודשים למבוגר בן 86. שישה מתוך כלל ההרוגים - ילדים.

כזכור, סופת הטורנדו הכתה במספר מדינות בארה"ב במהלך השבת, כשבקנטקי נפגע וקרס מפעל נרות כשבתוכו שהו קרוב ל-150 בני אדם. בנוסף, קרס גם בית אבות ומרכז הפצה של חברת 'אמזון'.

אדם מנגן בבית הרוס מההוריקן (27 א)

אחרי שרבע מיליון בתים נותרו ללא חיבור לחשמל כתוצאה מההוריקן, ואחרי כמות האבידות בנפש הודיע נשיא ארה"ב ג'ו ביידן כי הוא מכריז על סופת ההוריקן כ'אסון' ויעניק סיוע פדרלי.

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר