מסרב לתת גט

התחתן כבוגר ישיבת פוניבז' והתגלה כעבריין

בימים אלו דנים בבית הדין, במקרה של אדם שהציג מצג שווא כביכול למד ב'פוניבז', לאחר החתונה התברר, כי מדובר בעבריין שצורך סמים קשים • האישה דורשת גט; העבריין מסרב (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ישיבת פוניבז'. ארכיון (צילום: Roni Schutzer/Flash 90)

בבית הדין הרבני מתנהל בימים אלו דיונים על בקשה של אישה לקבל גט מבעלה, לאחר שהתברר שהציג לו מצג שווא לפני החתונה - כביכול הוא למד בישיבת פוניבז', כאשר לאחר החתונה התברר שהוא היה עבריין, כך נחשף היום (שלישי) ב'ישראל היום'.

על פי הפרסום, אמו של הבעל הכירה לבחורה חרדית את בנה, תוך שמציגים בפניה כי הוא למד בישיבת פוניבז', השניים נישאו, ועשרה ימים לאחר החתונה התברר שהבעל הוא לא כפי שהוא הציג את עצמו.

האישה טענה בפני בית הדין, כי הבעל לקח אותה לתל אביב והוציא מול עיניה המשתאות אבקות לבנות של סמים קשים, לאחר מכן התברר לה גם שהוא ישב בכלא.

"אם הייתי יודעת שהוא ישב בכלא לא הייתי מתחתנת איתו", סיפרה האישה והוסיפה, "הוא היה נעלם פעם בחודש מהבית ומשאיר אותי לבד. נשארתי איתו רק בגלל שכבר הייתי בהיריון".

על פי עורך הדין של האישה, הבעל הוא מתחזה לחרדי, שלאחר שהתגלה הוא השאיר את האישה לבד ונעלם, כשהוא לא משאיר גט ואף לא מופיע בדיונים בבית הדין.

כמה חודשים לאחר שהחלו הדיונים, טען עורך הדין, הבעל נתפס באקראי והתברר שהוא שוב יושב בכלא. והוא טען שאינו רוצה לתת לאשתו גט.

כך או כך, בית הדין פסק, כי הבעל מחויב לתת גט לאשתו, ואם אינו רוצה בכך, ניתן לכפות אותו והאישה תוכל לפתוח תיק להטלת צווי הגבלה.

עוד פסקו הדיינים, כי אם הבעל יסיים את מאסרו לפני שיספק גט, הוא לא ישוחרר ממאסרו עד שיעשה זאת מכיוון שיש חשש שינסה להימלט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר