4 מחבלים, 3 נשקים

ללא התנגדות: נלכדו המחבלים שרצחו את יהודה דימנטמן

כוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ עצרו בכפר סילת אל חארתיה את המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד • צה"ל תפס את הרכב והנשקים ששימשו את המחבלים • כל הפרטים (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הרכב המחורר. במרכז: יהודה הי"ד (צילום רקע: זק"א. הנרצח: לפי סעיף 27א)

ארבעת המחבלים והסייענים שביצעו את פיגוע הירי ביום חמישי, בכניסה למאחז חומש, נעצרו הלילה (ראשון) בכפר סילת אל חארתיה. כוחות הביטחון תפסו את הנשקים והרכב ששימשו את המחבלים.

המעצר הגיע לאחר מאמץ מודיעיני שנמשך בסוף השבוע, הלילה פשטו כוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ לבתי המחבלים ועצרו אותם. המעצר הסתיים ללא התנגדות או ירי מצד המחבלים.

בהודעת שב"כ נאמר: "בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי, צה״ל והימ״מ התקיים הלילה מבצע בכפר סילת אל חארתיה במהלכו נעצרו ארבעה חשודים במעורבות בפיגוע הירי בו נרצח יהודה דימנטמן ז"ל סמוך לחומש".

הנשקים ששימשו את המחבלים (צילום: דוברות המשטרה)

"במסגרת חקירת השטח של העצורים הוסגר אמל״ח החשוד ששימש לביצוע הפיגוע. החשודים הועברו להמשך חקירת שב"כ. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול למיצוי הדין עם המעורבים בפעילות טרור", נמסר מהשב"כ.

בהועדת המשטרה נאמר: "בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי, צה״ל והימ״מ התקיים הלילה מבצע בכפר סילת אל חארתיה במהלכו נעצרו ארבעת חשודים במעורבות בפיגוע הירי בו נרצח יהודה דימנטמן ז"ל סמוך לחומש. במסגרת חקירת השטח של העצורים הוסגר אמלח החשוד ששימש לביצוע הפיגוע".

כוחות צה"ל בחיפושים אחר המחבלים (צילום: דובר צה"ל)

כזכור, דימנטמן ז"ל נרצח בפיגוע ירי שהתרחש ביום חמישי בכניסה ליישוב חומש שבצפון השומרון. מתחקיר ראשוני עלה כי המחבלים ארבו לרכב ובו תלמידי הישיבה בפתח היישוב חומש בין השיחים. בעת שהתקרב הרכב לכיוונם הם ירו לעברו 16 כדורים בשלושה צרורות.

במהלך מסע הלווייתו, ספד לו אחיו שלומי: "בשבתות והוא ואתיה עלו לכאן, גרו בפחונים, והכל עשו מתוך שמחה ולא מתוך כעס. אבל הבעיה היותר קשה שלנו זה לא האויבים המסתובבים כאן מסביב, אלא שלעם ישראל יש חולשה, וזה הכי כואב, שחלק מהממשלות תקעו כאן את הגלגלים".

"אני קורא לראש הממשלה שחלקנו במשפחה הקרובה הצביעו לו, חזור בתשובה, חזור למה שאתה אמרת לא לפני הרבה זמן, ומי יודע אם לא לעת הזאת הגעת למלכות, חדש את הישוב בחומש לא רק את הישיבה, ההריסות כאן זה כתם שחור למדינת ישראל, הערבים כאן מסביב צוהלים ושמחים לראות איך אנחנו מושפלים, במיוחד על ידי לצערנו הגדול, בג"צ ועוד אנשים משונאי ישראל עוזרים להם במאבק הזה.

"אנא הרם קרן ישראל עמך, הקב"ה שדמו של יהודה לא יהיה לחינם, אנחנו דורשים ואנחנו נהיה כאן ואנחנו נסכן את נפשנו, ומדינת ישראל תדאגו שאנחנו כאן נחיה לבטח ולשלווה, ארצנו היא ולא ניתן אותה לאחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר