בקשת הסליחה

כך הגיב הזמר מרדכי בן דוד לרב מוטקה בלוי • צפו

"אני זוכר את הפשקווילים שפרסמו נגדי: 'צא טמא', זה לא הפריע לי", מספר הזמר מרדכי בן דוד בריאיון למנחם טוקר; וכיצד הגיב לבקשת הסליחה של הרב מוטקה בלוי? • צפו (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: עדי נתנאלי)

האמת והשלום אהבו: לאחר שיו"ר ועדת 'משמרת הקודש והחינוך' הרב מרדכי בלוי, התנצל בפומבי בפני גדול הזמר מרדכי בן דוד, לאחר שנים של מאבקים כנגד הופעותיו - הזמר מגיב לראשונה.

"אני זוכר את הפשקווילים שפרסמו נגדי: 'צא טמא', זה לא הפריע לי בכלל, לא הרגשתי רע עם זה", סיפר מרדכי בן דוד בראיון לשדרן מנחם טוקר ברדיו 'קול חי', "יכלתי לצאת למלחמה, אבל הכל לטובה, הכל מאת השם, לא הפסדתי כלום, הוא לא הצליח לפגוע בי".

בהמשך דבריו הוא התייחס לבקשת הסליחה של הרב בלוי: "אני אף פעם לא כעסתי עליו, אין לי על מה למחול לו, הכל בסדר".

יצוין כי בחלק מהריאיון, התבטא בן דוד נגד חיסוני הקורונה וטען שהכל זה כסף - אך ברדיו בחרו להשמיט את הדברים ולא הביאו אותם לשידור.

כזכור, במהלך שידור חי בשבוע שעבר בתוכניתו של טוקר, אמר הרב בלוי: "אני מבקש ממי שאתה קורא לו 'המלך של המוזיקה', הרב החסיד מרדכי בן הרב דוד ורדיגר החזן המיתולוגי, אם פגעתי בך פעם במשהו שאתה חושב שלא עשיתי כדעת תורה או כדעת הלכה - אני מבקש ממך התנצלות בפרהסיה".

"שנים רבות נלחם הרב בלוי במ.ב.ד לחינם", אמר שדרן הרדיו מנחם טוקר בשיחה עם 'כיכר השבת', "מרדכי בן דוד הוא יהודי קדוש שחיזק עשרות אלפים בקריירה שלו ושר רק מתוך קדושה. הייתי קרוב אליו מאד ברגעים קשים של ביטולי הופעות מצד הרב בלוי, פשקווילים והפגנות כנגד בן דוד שמעולם לא הגיב ודיבר נגדו. אני שמח שהרב בלוי נענה לבקשתי והתנצל מהלב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר