השרים זועמים על בנט

נחשף: מדוע השרים נבדקו היום בבדיקות קורונה?

בפתח ישיבת הממשלה שהתקיימה היום ברמת הגולן, נדרשו השרים להיבדק בבדיקות אנטיגן, אחת מעובדות לשכת רה"מ, נמצאה חיובית, והשרים זעמו כשגילו את הסיבה האמתית לעריכת הבדיקות (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
שרי הממשלה, היום בכנסת (צילום: Michael Giladi/Flash90)

ישיבת ממשלה מיוחדת נערכה היום (ראשון) ברמת הגולן, ובה הנהיגה לראשונה הממשלה את בדיקות הקורונה גם לאלו שהתחסנו. בעקבות כך בבדיקות שנערכו בכניסה לישיבה נמצאה עובדת במשרד ראש הממשלה כחיובית לקורונה, אך רק לאחר כמה שעות, התבררה הסיבה לבדיקות.

על פי הדיווח של מיכאל שמש בכאן, כבר אתמול עלה החשש להדבקה במשרד ראש הממשלה, אמש (מוצ"ש) בחצות הלילה, קיבלו השרים הודעה מלשכת ראש הממשלה, הודעה לקונית בה נאמר, שהם צריכים להגיע מוקדם לרמת הגולן, כדי לעשות בדיקת קורונה.

דבר אחד לא צוין בהודעה שנשלחה לשרים, והוא, שישנו חשש להתפרצות במשרד ראש הממשלה של נגיף הקורונה.

על פי הדיווח, בעקבות החשש להתפרצות, נשלחו עובדים, לבדיקות קורונה - כולל עובדים בלשכת בנט. בנט עצמו, למרות החשש מהתפרצות התעקש לקיים את ישיבת הממשלה כסדרה.

הדיווח המלא בכאן חדשות

בנט, גם התעקש לקיים את הישיבה, לאחר שהתברר שבכניסה לישיבת הממשלה, התגלתה אחת העבודות כמאומתת לנגיף, וגם בנט ידע, שהבת שלו מחכה לתוצאות הבדיקות.

השרים בממשלה זעמו על ההתנהלות של לשכת בנט, ואמרו לכאן חדשות, כי לשכת בנט, התנהלה היום בחוסר אחריות והעמידה בסיכון את כל השרים בחשש להידבקות.

מוקדם יותר הערב פורסם, כי בנט יצא שלילי לבדיקת ה-PCR שביצע לאחר שהתברר לו שבתו נמצאה חיובית לנגיף הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר