"בגיל 3, כשהבן שלי התחיל ללכת, נדרתי שאעזור לאחרים"

והשבוע, ב"נפלאה שכזו", בואו נכיר את עופרה כהן, שפועלת 25 שנה למען האוכלוסיה המיוחדת. שאלנו אותה מה היא אוהבת בעם שלנו, מי הדמות הכי משמעותית בחייה והתשובות - מסקרנות (אקטואליה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

מה גורם לאישה קטנת ממדים לעבוד ימים ארוכים עם נערים ונערות מיוחדים ולהרגיש התרוממות נפש אדירה? מדוע בוחרת מורה לחינוך מיוחד ולמוזיקה, שאינה שומרת תורה ומצוות, לחבר את הנפשות הללו לזמרים מצליחים, בחגי ומועדי ישראל?

בתכנית "נפלאה שכזו" יש לנו הזדמנות נדירה לקבל הצצה לניצוץ היהודי של אישה נפלאה מהעם שלנו, שאולי ברגע הראשון תראה לכן שונה חיצונית, אבל מהר מאד תגלו שהמסך החזותי המפריד בינינו לבינה אינו משקף דבר, כי כולנו, בסופו של דבר, נשים יהודיות, מחוברות, ששומרות יחד על המשכיותה של שרשרת העם שלנו.

אז בואו נכיר יחד את עופרה כהן, נשואה, אמא לשלושה בנים ושתי נכדות, ילידת כפר סבא וגרה בעיר. עופרה היא בוגרת לימודים אקדמיים בחינוך מוסיקלי ובחינוך מיוחד, עצמאית ובעלת החברה music4life ופועלת 25 שנה למען האוכלוסיה המיוחדת בישראל.

שאלנו אותה מה היא אוהבת בעם שלנו, מתי הרגישה נציגה / מייצגת של נשים או של העם היהודי, איזו דמות משפיעה יש לה בחייה, למי היא בוחרת להודות על זה שהיא כאן היום, מה או מי גורם לה להרגיש פלא ועוד ועוד.

תודה לכן, צופות יקרות, שהאזנתן ולקחתן חלק. רוצות לשתף בחוויות שלכן או להגיע להיפגש גם מעבר למסך? מוזמנות ליצור איתנו קשר – "נפלאות" – בדף הפייסבוק שלנו או דרך המייל: mirisch1@gmail.com.

נשמח להיות בקשר!

קרדיטים:

פאה: פאות תילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, ירושלים

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: מקימי, רשת אופנה צנועה לנשים בישראל

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית