מצא ג'וב חדש?

אחרי תשע שנים: שדרן הרדיו החרדי אשר גרייבר פורש

בגיל 17 הוא התחיל את דרכו התקשורתית כשדר בתחנת הרדיו החרדית, במהלך השנים הגיש תכניות מוזיקה ושלל תכנים מגוונים • היום אחרי 9 שנים אשר גרייבר הודיע על פרישה (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
פורש אחרי 9 שנים. גרייבר (צילום: רדיו קול חי)

פרסום ראשון ב'כיכר השבת': שדרן הרדיו הבכיר אשר גרייבר, מרדיו 'קול חי', הודיע היום (רביעי) על פרישה - לאחר תשע שנים שבהן שימש כמגיש ואחראי מוזיקה.

ל'כיכר השבת' נודע כי גרייבר חש לאחרונה תחושת מיצוי בתפקידו ברדיו והחליט לפנות לאתגרים חדשים בתחום התקשורת.

בהודעה פנימית ששיגר לעובדי הרדיו כתב אשר גרייבר: "חברים יקרים ואהובים שלום לכם! אני יודע שבימים האחרונים מסתובבות להן שמועות כאלה ואחרות.. כל אחד ואחת מכאן, חשובים לי מאוד. עבדנו יחד 9 שנים והפכנו לחברים קרובים ואולי אף למשפחה. עברנו הרבה. אבל גם דברים טובים נגמרים בסוף".

בהמשך דבריו כתב: "חשוב לי שתשמעו את זה כאן ממני ולא מבחוץ. לכן, רגע לפני שזה יפורסם, אני אספר לכם כאן - שלאחר התלבטויות רבות ושיקולים מקצועיים החלטתי לסיים את תפקידי ב'קול חי'. בימים הקרובים (לפחות) אמשיך לעבוד באופן מלא וכרגיל עד שאסיים לחלוטין".

"מודה לכם על הזכות להיות חלק ובעיקר תודה ענקית למנכ"ל האהוב שלנו שהיה לי כאבא מתחילת הדרך והאמין בי - אבי רוזן היקר! מאחל לכם ולי המשך עשייה מבורכת בכל מקום שנהיה ושתמיד נרבה אך ורק טוב ואהבת חינם. שלכם תמיד, אשר גרייבר זה אני. אשמח אם תכבדו אותי ולא תוציאו את ההודעה הזאת מכאן!", כתב לסיום.

גרייבר בן ה-26, החל את דרכו התקשורתית בגיל 17 ברדיו 'קול חי' והיום כאמור הודיע על פרישה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר