"אימה משידוך" • צפו

המטפלת חשפה את הווידוי ששמעה מהאימא שנפגעה

"הדבר שהכי מפחיד אולי הוא שידוכין", הסבירה לחברי הכנסת העובדת הסוציאלית - ועברה לספר על עיתוי בלתי מובן מאליו שבו בחרה אימא שחוותה פגיעה להגיע אליה • צפו (כנסת TV)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בלונדהיים בוועדה לביטחון פנים, היום (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

הפגיעות בחברה החרדית: רוני בלונדהיים, עובדת סוציאלית, השתתפה היום (שלישי) בוועדה לביטחון הפנים של הכנסת, שעסקה בנושא הפגיעות בחברה החרדית, וחשפה סיפור ביזארי שהייתה עדה לו - סיפור שהוא כנראה לא מפתיע אם מכירים את הקודים של החברה החרדית ואת החששות מהסביבה כשפותחים את הפצעים.

"מקור האימה וגולת הכותרת, והדבר הכי מפחיד אולי", אמרה בלונדהיים, "הוא שידוך, שזה באמת נושא מאוד מרכזי בשאלת חשיפת פגיעה בחברה הדתית והחרדית".

בשלב הזה היא סיפרה: "התקשרה אלינו פעם אישה וביקשה להיפגש איתנו. בדרך כלל כשפונים אלינו מבקשים לקיים פגישה 'אתמול'. לעומת זאת אותה אישה ביקשה להיפגש רק בעוד שבועיים ונקבה במועד ובשעה מסוימים, ולא סיפקה כל פרט מלבד הזמן שבו תגיע.

"כעבור שבועיים היא מגיעה לפגישה, מניחה את המפתחות על השולחן - ואומרת: אתמול סיימתי לחתן את הילד האחרון שלי, מבין עשרת ילדיי, וכעת אני רוצה לפתוח פגיעה שעברתי לפני 20 שנה שלא משה ממני אף יום מאז".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר