יומיים להתרסקות המסוק

הרמטכ"ל: "רון עשה מאמצים להשאיר אותם בחיים"

אביב כוכבי הגיע לבקר את הסרן שנפצע בהתרסקות המטוס לפני יומיים, והרחיב על הפעולות שעשו בכדי להבטיח שחבריו ישארו בחיים • "אשרינו שיש לנו קצינים כאלה", חתם (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מפקד חיל האוויר עם סרן רון בירמן (צילום: דובר צה"ל)

כמעט שתי יממות לאסון התרסקות המסוק: הרמטכ"ל אביב כוכבי ביקר היום (רביעי) בבית החולים רמב"ם בחיפה את סרן רון בירמן, הפצוע מהתרסקות המסוק הצבאי מול חופי חיפה בסוף השבוע.

"רון עשה את כל המאמצים כדי להציל את חברים שלו הטייסים", אמר לכלי התקשורת בסיום בסיקור, "ולצערנו זה לא הצליח". הרמטכ"ל הוסיף ואמר כי החיילים שנכחו במסוק עשו את כל המאמצים כדי להנחית אותו בצורה הטובה ביותר, "וזה כנראה גם מה שעזר לו להישאר בחיים". הרמטכ"ל חתם: "הוא איש יוצא מן הכלל ואשרינו שיש לנו קצינים כאלה"

מוקדם יותר היום התראיינה בת זוגתו של הקצין למאיה ראכלין בתוכנית ערב ערב בכאן 11 וסיפרה על השעות הראשונות אחרי ההתרסקות. "הוא שלח לי בהודעה 'אני בסדר'", סיפרה. "לא ידעתי בכלל שהייתה התרסקות מסוק. לא האמנתי למה שאני שומעת, זה נשמע תרחיש מסרט הוליוודי".

אתמול, בעודו במיטתו בבית החולים, סיפר בירמן: "התאונה קרתה באיזור 20:50. אני הצלחתי לחלץ את עצמי מהמסוק הטובע, ולאחר מכן, אחרי ניסיונות רבים להוצאת החברים שלי, שחייני ופוגל, בעצם חולצתי על ידי סירת שיטור ימי. אני מאחל המון המון כוח ואהבה למשפחות, אני אוהב אתכם, תהיו חזקים".

כפי שדווח בכיכר השבת, במהל החקירה הראשונית התברר כי בירמן קפץ אל המים לאחר ההתרסקות - והתקשר אל מפקדו כדי לדווח אל ההתרסקות, ולאחר מכן ניסה לחלץ את שני הטייסים, שבהמשך מותם נקבע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר