כל מה שכדאי לדעת | צפו

אסון מירון, הסכנה בגשר ועולם הדיגיטל החרדי • הכלכלית

ליברמן פותח את יבוא מוצרי החלב - אך מאפשר לטרה לעלות מחירים • 245 מיליון שקל לא הספיקו - עכשיו יש גם תיקונים • וגם פאנל מומחים על נתוני הגלישה החרדית ברשת וקולות מהשטח (כלכלית)

רפאל כהן, משה מנס | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק, כיכר השבת)

'התוכנית הכלכלית' של 'כיכר השבת', בהגשת רפאל כהן ומשה מנס על כל הנושאים הכלכליים הבוערים בכלל ולמגזר החרדי בפרט, וכל מה שחשוב לדעת - לצד הפינות הפופולריות: "פינת הצרחנות" "עובר ושב", "כסף קל", "יש לי מושג", והשבוע ריאיון עצוב ומקומם ופאנל מומחים מרתק.

בכותרות הכלכלה נדבר על כמות החולים והמשמעות הכלכלית שלה כאשר בפועל בעלי העסקים סובלים - ופיצויים אין. האם רפאל כהן יודע להסביר מה המתווה היומי? למה טרה מבקשים לעלות מחירים ולמה במקביל שר האוצר אביגדור ליברמן פותח את השוק ליבוא מוצרי חלב?

בפינת "עובר ושב" יצא משה מנס לבדוק מה עשתה הקורונה למגזר החרדי בתחום האינטרנט? האם הציבור השתנה או לא?

פאנל מיוחד עם מומחה הדיגיטל שמחה מרגליות - יועץ החדשנות והפיתוח עסקי ואסטרטגיה בגיל דיגיטל. איש הפרסום, מייקל טפלינסקי מי שמנהל את חטיבת גיל דיגיטל ושלומי כהן - צלם ואושיית סטטוסים במגזר החרדי. נשוחח על נתוני סקרים שהתפרסמו, נדבר על שינויים ומגמות. להיכן המגזר הולך, מה שונה הדיגיטל במגזר החרדי מהאחרים, על האתגרים, התועלות ועל הדרך האפקטיבית לנצל את הכלים הללו.

רפאל כהן בריאיון רווי כאב עם הרב אביגדור חיות שאיבד את בנו ותלמידו באסון מירון: "אף אחד מהמדינה לא פנה אלינו מאז האסון. מהממשלה הנוכחית אפילו טלפון לא הרימו, הנציגים החרדים רק שלחו מכתב יפה ולא עשו שום דבר מעבר. כל מה שקיבלתי מהמדינה בקשר לבן שלי זו תעודת פטירה והודעה שאפסיק לקבל עליו קצבת ילדים. חוץ מזה - אפס".

בפינת "כסף קל" נדבר על הצורך להפריד בין הכספים ובפינת "יש לי מושג" על שוק שורי ושוק דובי.

ולסיום, פינת הצרחנות והשבוע על גשר המיתרים והליקויים הבטיחותיים והאסטטיים שקיימים בו. מה העירייה הולכת לפעול בנידון?!

צפו בתכנית המלאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר