"אנטי-פטריוטי"

צפו: זה הסרטון של נתניהו שעצבן את בנט

הביקורת על אמינות בדיקות האנטיגן, נשמעת שוב ושוב, אך דווקא סרטון של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, הצליח לעצבן במיוחד את ראש הממשלה נפתלי בנט; זה הסרטון (אקטואליה)

(צילום: מתוך הטיקטוק של נתניהו)

"שום דבר שנתניהו יעשה כבר לא יפתיע אותי בשלב הזה", תקף הערב (שלישי) ראש הממשלה נפתלי בנט את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, במהלך הצהרה לתקשורת על ההתמודדות עם גל התחלואה העולה, וזכה למתקפה חוזרת מ'הליכוד'.

"הפעם זה חמור במיוחד", הוסיף בנט, "ראיתי סרטון של מר נתניהו שהוא בעצם מכרסם באמון של הציבור באנטיגן. הוא אומר זה רולטה אין לזה משמעות, בכל העולם משתמשים בזה. המעשה שהוא עשה הוא לא רק חסר אחריות הוא מעשה אנטי-פטריוטי בזמן מערכה לשבש את אמון הציבור בכלי מרכזי".

"מה שמר נתניהו עשה", אמר בנט, "זה פשוט התנהגות בלתי אחראית ובלתי פטריוטית, לחבל במאמצי הממשלה בזמן מערכה, הוא פוגע בכולנו".

מתברר, כי הזעם של בנט הופנה על סרטון שפרסם נתניהו ברשת הטיק-טוק, בו הוא נראה מטיל מטבע כדי לגלות עם טופז לוק, יועצו, חלה בקורונה - וזאת לאור הספקות הרבות שהוטלו באשר לאמינות בדיקות האנטיגן, בהם החליטה הממשלה שכלל האזרחים - למעט מגיל 60 ומעלה או קבוצות הסיכון, ישתמשו בשל גל התחלואה העצום במדינה.

בתגובה, אמרו ב'ליכוד' כי "נפתלי איבד שליטה על הקורונה, הפקיר את אזרחי ישראל לגורלם ושלח אותם לקנות על חשבונם בדיקות ביתיות שהמעבדות קבעו שאינן אמינות. לעומתו, אנחנו הבטחנו לישראל את החיסון הראשון, השני והשלישי ודאגנו לבדיקות pcr מדוייקות בחינם לכל אזרחי ישראל וללא תורים אינסופיים. נפתלי גם הפקיר את בעלי העסקים והעצמאים בעוד שאנו דאגנו לסיוע נדיב שהצילה את העסקים והעצמאים מפשיטת רגל והזניקה את כלכלת ישראל למרות משבר הקורונה. נפתלי - נכשלת, לך הביתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר